Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The Wizarding of Harry Potter World..

Forum > Harry Potter > The Wizarding of Harry Potter World..

1 2
Användare Inlägg
Weasleygirl98
Elev

Avatar


Ha det så roligt där! Lägg upp bilder när du kommer tillbaka! Jag kanske, kanske ska åka dit! men jag vet inte än, får försöka hitta något sommarjobb så att man kan hälpa till lite

Winter is coming...

9 mar, 2012 14:21

TheWitch
Elev

Avatar


Jag gör samma sak med mina två kusiner! Vi lägger undan 3000 var varje år och planerar att åka när vi alla gått ut gymnasiet vilket är år 2017 LÄNGTAR

~This post was sent to Mugglis by an owl~

9 mar, 2012 14:28

HogwartsCoolingen
Elev

Avatar


Skrev en insändare i skolan om att få Hary Potter world till Sverige. Fan vad jag vill åka dit!^^

We never go out of style <3

9 mar, 2012 15:04

1 2

Forum > Harry Potter > The Wizarding of Harry Potter World..

Du får inte svara på den här tråden.