The Wizarding of Harry Potter World..
Forum > Harry Potter > The Wizarding of Harry Potter World..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Weasleygirl98
Elev |
Ha det så roligt där! Lägg upp bilder när du kommer tillbaka! Jag kanske, kanske ska åka dit! men jag vet inte än, får försöka hitta något sommarjobb så att man kan hälpa till lite
Winter is coming... 9 mar, 2012 14:21 |
|
TheWitch
Elev |
Jag gör samma sak med mina två kusiner! Vi lägger undan 3000 var varje år och planerar att åka när vi alla gått ut gymnasiet vilket är år 2017
~This post was sent to Mugglis by an owl~ 9 mar, 2012 14:28 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Skrev en insändare i skolan om att få Hary Potter world till Sverige. Fan vad jag vill åka dit!^^
We never go out of style <3 9 mar, 2012 15:04 |
Forum > Harry Potter > The Wizarding of Harry Potter World..
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen