Tummen upp om ni tycker Harry Potter är det bästa!
Forum > Harry Potter > Tummen upp om ni tycker Harry Potter är det bästa!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Razwiin97
Elev |
Tummen upp!!!!
22 feb, 2012 18:45 |
|
Borttagen
|
Tumme upp till dig!
Harry Potter är den bästa bok-serien som har gjorts i hela världshistorien. 22 feb, 2012 19:24 |
|
Borttagen
|
*TUSEN TUMMAR UPP!* Ja, man kan ju fantisera i alla fall
22 feb, 2012 19:44 |
|
Nymphadora_<3
Elev |
JAG ÄLskAR HARRY POTTER!! det är mitt liv! har har alldrig läst bättre böcker eller sett bättre filmer! hur kommer hon på allting?
tänk all hon måste komma på! alla namn på människor och saker, en ny sport, horokruxerna m.m och allting hänger ihop!! så GRYM du är JK ROWLING!!! all respekt till dejj! 22 feb, 2012 19:45 |
|
Weracowa
Elev |
Sätter upp alla mina tummar för Harry Potter!!
22 feb, 2012 20:39 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Shyst! Det är verkligen det bästa som finns! Håller med er allihop!
ROWLING!!! Winter is coming... 22 feb, 2012 21:48 |
|
Borttagen
|
*Tummen upp*!
23 feb, 2012 11:50 |
|
Johnte
Elev |
23 feb, 2012 15:02 |
|
Borttagen
|
Jag ger dig TVÅ tummar upp!
_____________________________________________ Pigfarts is real! 23 feb, 2012 15:15 |
|
Borttagen
|
Rowling är min förebild hon är awesome precis som Harry Potter! *tummen upp till dem båda* ♥
23 feb, 2012 15:19 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen