Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] Tummen upp om ni tycker Harry Potter är det bästa!

Forum > Harry Potter > Tummen upp om ni tycker Harry Potter är det bästa!

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Razwiin97
Elev

Avatar


Tummen upp!!!!

22 feb, 2012 18:45

Borttagen

Avatar


Tumme upp till dig!

Harry Potter är den bästa bok-serien som har gjorts i hela världshistorien.

22 feb, 2012 19:24

Borttagen

Avatar


*TUSEN TUMMAR UPP!* Ja, man kan ju fantisera i alla fall

22 feb, 2012 19:44

Nymphadora_<3
Elev

Avatar


JAG ÄLskAR HARRY POTTER!! det är mitt liv! har har alldrig läst bättre böcker eller sett bättre filmer! hur kommer hon på allting?

tänk all hon måste komma på! alla namn på människor och saker, en ny sport, horokruxerna m.m och allting hänger ihop!!

så GRYM du är JK ROWLING!!! all respekt till dejj!

22 feb, 2012 19:45

Weracowa
Elev

Avatar


Sätter upp alla mina tummar för Harry Potter!!

22 feb, 2012 20:39

Weasleygirl98
Elev

Avatar


Shyst! Det är verkligen det bästa som finns! Håller med er allihop!

ROWLING!!!

Winter is coming...

22 feb, 2012 21:48

Borttagen

Avatar


*Tummen upp*!

23 feb, 2012 11:50

Johnte
Elev

Avatar


*Tummen upp*

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi39.tinypic.com%2Fmm4xz5.jpg

23 feb, 2012 15:02

Borttagen

Avatar


Jag ger dig TVÅ tummar upp!
_____________________________________________
Pigfarts is real!

23 feb, 2012 15:15

Borttagen

Avatar


Rowling är min förebild hon är awesome precis som Harry Potter! *tummen upp till dem båda* ♥

23 feb, 2012 15:19

1 2 3 4 5 6

Forum > Harry Potter > Tummen upp om ni tycker Harry Potter är det bästa!

Du får inte svara på den här tråden.