Det känns som om jag bor i Hogsmeade
Forum > Harry Potter > Det känns som om jag bor i Hogsmeade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
essa w
Elev |
för mig käns det som om jag bor i azkaban jag är aldrig riktigt lycklig här
All you need is love :) 24 feb, 2012 13:30 |
|
Borttagen
|
Vad tråkigt för dig.För mig känns det lite som om jag bor i kråkboet.Det är alltid rörigt.
24 feb, 2012 13:32 |
|
essa w
Elev |
lyckost dig
All you need is love :) 24 feb, 2012 13:33 |
Forum > Harry Potter > Det känns som om jag bor i Hogsmeade
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen