Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Det känns som om jag bor i Hogsmeade

Forum > Harry Potter > Det känns som om jag bor i Hogsmeade

1 2
Användare Inlägg
essa w
Elev

Avatar


för mig käns det som om jag bor i azkaban jag är aldrig riktigt lycklig här

All you need is love :)

24 feb, 2012 13:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av essa w:
för mig käns det som om jag bor i azkaban jag är aldrig riktigt lycklig här
Vad tråkigt för dig.För mig känns det lite som om jag bor i kråkboet.Det är alltid rörigt.

24 feb, 2012 13:32

essa w
Elev

Avatar


lyckost dig

All you need is love :)

24 feb, 2012 13:33

1 2

Forum > Harry Potter > Det känns som om jag bor i Hogsmeade

Du får inte svara på den här tråden.