Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Första ögonkastet

Forum > Fanfiction > Första ögonkastet

1 2 3 ... 6 7 8
Användare Inlägg
Lily.Luna.Potter
Elev

Avatar


6 apr, 2012 11:27

Professor McGonagall
Elev

Avatar


Du får inte avsluta den

Hufflepuff Regerar!!! Läs gärna min Fanfiction"Nu och för alltid" http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12482&page=1#p615954

25 apr, 2012 07:39

_SanD_
Elev

Avatar


JÄTTEBRA! *Bevakar!*

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F0e909d273654d519d3b179663ac681ad%2Ftumblr_mxcbzbOsQ71qjx6n6o8_500.gif

25 apr, 2012 15:32

Borttagen

Avatar


Sen är jättebra!!!!!!!!!! Om du slutar så cruciatar jag dig!

25 apr, 2012 15:49

amanda1104
Elev

Avatar


Ny läsare jättebra

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

25 apr, 2012 16:22

Borttagen

Avatar


njaae, vi får se..

26 apr, 2012 15:13

amanda1104
Elev

Avatar


Snälla sluta inte

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

26 apr, 2012 16:23

Borttagen

Avatar


Okej, jag slutar inte. Även om det var hundra år sen sist.


Kapitel 3. Drömmen

När jag kom upp till sovsalen så drog jag av mig alla mina kläder och tog på mig min pyamas och somnade så fort jag dragit på mig täcket.

Jag gick och gick i en gång, den skulle nog aldrig ta slut. Men jo, efter ytterligare hundra meter så kom den till sin ända. I slutet var ett porträtt av någon. Jag kunde inte se vem det var men jag kom att tänka på ett stort lurvigt gosedjur. Av ren reflex drog jag undan tavlan. Där var en gång, jag gick in och i slutet av gången fanns det en skog. Jag gick in i skogen, jag gick och gick. Här och var prasslade det. Jag började springa, mina kläder revs sönder av grenar, mina ben hade rivsår och mina händer hade blåsor från brännnäslor. Jag ramlade ner i en stor och geggig pöl med lera.
-HJÄLP! Jag skrek för ful hals. HJÄLP MIG! Men ingen kom. Inte en själ. Jag var ensam. Jag reste mig upp och började springa mot vägen jag tror va rätt håll. Men skogen tog aldrig slut och gången kom inte! PANG En stor fot slog ner brevid mig. Jag skrek. Jag tittade upp och såg en stor gestalt. En jätte. Jag kunde inte göra något annat än att stå still. Men vad gjorde jätten här? Här ska den ju absolut inte vara. Nej, något var fel och jag var tvungen att ta reda på vad. Jag sprang vidare och ingen dörr kom. Inget slut. Jag var fast, jag skulle aldrig komma ut. Jag hörde stora steg. Jätten var ifatt mig och skulle brecis slå mig med sin enorma spikklubba..

-*SKRIIIIK!* Jag satte mig upp och kollade runt om mig. Det var bara en dröm, en simpel mardröm. Men jätten, kunde min dröm varit sann? Och om det är en jätte i skogen, hur kom den dit och om den kommit hit måste någon tagit med den. Och jag tänker ta reda på vem.

30 sep, 2012 17:08

Borttagen

Avatar


ÅH VAD JÄTTEBRA, DU SKRIVER JU BÄST BEVAKAR HELT KLART♥:d♥♥♥♥

1 okt, 2012 16:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
ÅH VAD JÄTTEBRA, DU SKRIVER JU BÄST BEVAKAR HELT KLART♥:d♥♥♥♥

Yay!

Kommer nytt kapitel i kväll!

1 okt, 2012 16:10

1 2 3 ... 6 7 8

Forum > Fanfiction > Första ögonkastet

Du får inte svara på den här tråden.