Första ögonkastet
Forum > Fanfiction > Första ögonkastet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lily.Luna.Potter
Elev |
neej
# FF -> http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=16748&page=4#p965716
6 apr, 2012 11:27 |
|
Professor McGonagall
Elev |
Du får inte avsluta den
Hufflepuff Regerar!!! Läs gärna min Fanfiction"Nu och för alltid" http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12482&page=1#p615954 25 apr, 2012 07:39 |
|
_SanD_
Elev |
25 apr, 2012 15:32 |
|
Borttagen
|
Sen är jättebra!!!!!!!!!! Om du slutar så cruciatar jag dig!
25 apr, 2012 15:49 |
|
amanda1104
Elev |
Ny läsare jättebra
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 25 apr, 2012 16:22 |
|
Borttagen
|
njaae, vi får se..
26 apr, 2012 15:13 |
|
amanda1104
Elev |
Snälla sluta inte
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 26 apr, 2012 16:23 |
|
Borttagen
|
Okej, jag slutar inte. Även om det var hundra år sen sist.
Kapitel 3. Drömmen När jag kom upp till sovsalen så drog jag av mig alla mina kläder och tog på mig min pyamas och somnade så fort jag dragit på mig täcket. Jag gick och gick i en gång, den skulle nog aldrig ta slut. Men jo, efter ytterligare hundra meter så kom den till sin ända. I slutet var ett porträtt av någon. Jag kunde inte se vem det var men jag kom att tänka på ett stort lurvigt gosedjur. Av ren reflex drog jag undan tavlan. Där var en gång, jag gick in och i slutet av gången fanns det en skog. Jag gick in i skogen, jag gick och gick. Här och var prasslade det. Jag började springa, mina kläder revs sönder av grenar, mina ben hade rivsår och mina händer hade blåsor från brännnäslor. Jag ramlade ner i en stor och geggig pöl med lera. -HJÄLP! Jag skrek för ful hals. HJÄLP MIG! Men ingen kom. Inte en själ. Jag var ensam. Jag reste mig upp och började springa mot vägen jag tror va rätt håll. Men skogen tog aldrig slut och gången kom inte! PANG En stor fot slog ner brevid mig. Jag skrek. Jag tittade upp och såg en stor gestalt. En jätte. Jag kunde inte göra något annat än att stå still. Men vad gjorde jätten här? Här ska den ju absolut inte vara. Nej, något var fel och jag var tvungen att ta reda på vad. Jag sprang vidare och ingen dörr kom. Inget slut. Jag var fast, jag skulle aldrig komma ut. Jag hörde stora steg. Jätten var ifatt mig och skulle brecis slå mig med sin enorma spikklubba.. -*SKRIIIIK!* Jag satte mig upp och kollade runt om mig. Det var bara en dröm, en simpel mardröm. Men jätten, kunde min dröm varit sann? Och om det är en jätte i skogen, hur kom den dit och om den kommit hit måste någon tagit med den. Och jag tänker ta reda på vem. 30 sep, 2012 17:08 |
|
Borttagen
|
ÅH VAD JÄTTEBRA, DU SKRIVER JU BÄST BEVAKAR HELT KLART♥:d♥♥♥♥
1 okt, 2012 16:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ÅH VAD JÄTTEBRA, DU SKRIVER JU BÄST BEVAKAR HELT KLART♥:d♥♥♥♥ Yay! Kommer nytt kapitel i kväll! 1 okt, 2012 16:10 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen