Anslagstavlan?
Forum > Mugglarportalen > Anslagstavlan?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JuliaHufflepuff
Elev |
Skrivet av ElvinLC: Jag har faktiskt inte skrivit något där :o omg... nej, faktiskt inte. JA - jag skrev dit det sista ;PPPP Men har du inte? Undertecknat Julia ~ Hufflepuffaren. 19 feb, 2012 18:53 |
|
Boba
Elev |
Jag har skrivit "Heja Hufflepuff, kom igen nu! ♥".
16 mar, 2012 16:33 |
|
-Patronus-
Elev |
16 mar, 2012 19:18 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
16 mar, 2012 19:26 |
|
JuliaHufflepuff
Elev |
^^
Undertecknat Julia ~ Hufflepuffaren. 22 mar, 2012 15:06 |
|
Borttagen
|
jag vet inte
22 mar, 2012 20:44 |
|
Borttagen
|
Jag vill så gärna veta vem som skrev att jag var underbar, på anslagstavlan o.o
Själv tackade jag, så det står på anslagstavlan för min del. 22 mar, 2012 20:48 |
|
Twix
Elev |
Har inget på anslagstavlan just nu... Men det skulle vara lite kul för mig att veta vem det var som skrev "jag hetter twix" där för ett tag sedan, för blev lite full i skratt när jag såg det xD
EDIT; Nu har jag dock satt upp ett anslag ^^ 22 mar, 2012 20:54 |
|
Borttagen
|
nannan batman har jag skrivit
25 mar, 2012 14:31 |
|
JuliaHufflepuff
Elev |
Skrivet av Borttagen: xdnannan batman har jag skrivit Undertecknat Julia ~ Hufflepuffaren. 9 apr, 2012 17:24 |
Forum > Mugglarportalen > Anslagstavlan?
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen