Hår
Forum > Harry Potter > Hår
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
tyckte att de var bäst i 5 an i 1 var det konsigt
18 feb, 2012 22:24 |
|
moii
Elev |
Jag tycker nog det var bäst i 3:an, lite långt i 4:an och lite för kort i 5:an. Men egentligen har det ingen stor betydelse för mig c:
~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi! 18 feb, 2012 23:07 |
|
annawpotter
Elev |
Harrys hår har jag inte tänkt på så mycket. Däremot på Hermiones, det är alldeles för perfekt! Förutom i ettan då det är precis så hennes hår enligt böckerna ska vara.
![]()
18 feb, 2012 23:20 |
|
tove granger
Elev |
spala roll men det kunde vara rufsigare
vill du veta något klicka här under. http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=19523&page=1#p1139762 19 feb, 2012 16:11 |
|
Stinaa
Elev |
I 3:an har han nog snyggast hår
19 feb, 2012 16:20 |
|
RonWeasleyIsMyKing
Elev |
haha i 4:an har Ron, Fred, George och harry långt hår sen i femman har dom jätte kort. Lite komiskt
19 feb, 2012 16:38 |
|
Loveleen
Elev |
Skrivet av J-star Black: Tycker att det är helt ok i trean och fyran, men det ska vara mycket rufsigare i femman, sexan och sjuorna Kan du läsa mina tankar??
19 feb, 2012 16:44 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Jag tycker som många andra, att det är sinast i 3:an och 4:an, men jag gillar verkligen hans hårfärg! Han måste ha svart hår, tänk om det var blont!? Nej, han passar verkligen i sitt hår!
Winter is coming... 19 feb, 2012 17:11 |
|
Borttagen
|
Finast i 3:an och 4:an ♥
19 feb, 2012 17:26 |
|
hyperion
Elev |
I trean är det bäst, ettan och tvåan var också bra, men i fyran var det för långt, femman och sexan helt okej i 7p1 och 7p2 vet jag inte vad som hände.. Alldeles för ljust och alldeles för lockigt. Det ska vara rakt och ruffsigt
![]()
19 feb, 2012 17:26 |
Forum > Harry Potter > Hår
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen