gillar ni någon ond?
Forum > Harry Potter > gillar ni någon ond?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
spagetti
Elev |
7 apr, 2012 13:04 |
|
Julle
Elev |
7 apr, 2012 13:06 |
|
Alicia
Elev |
7 apr, 2012 13:10 |
|
Whya
Elev |
Ja, Bellatrix! Fast jag kommer aldrig förlåta henne för Sirius...
Men man kan inte neka att hon är awsome
7 apr, 2012 13:54 |
|
Borttagen
|
Snape så klart.
7 apr, 2012 14:11 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
I know men jag gillar Umbridge.
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 7 apr, 2012 14:12 |
|
Borttagen
|
Bellatrix.
Och Draco var inte den enda ond-goda typen, och han var inte direkt ond heller. Snape var god egentligen, han gick efter Dumbledores order hela tiden utan att Harry visste det. 7 apr, 2012 14:14 |
|
Borttagen
|
Draco!!!!! ♥
7 apr, 2012 14:14 |
|
Borttagen
|
Draco är ju awesome, men skulle nog aldrig kunna kalla honom ond, han var ju bara osäker.
Ungefär samma sak med Snape enligt mig. (Förutom att Snape inte var osäker, men ni förstår vad jag menar). Bellatrix får det väl bli då, hon var ganska cool faktiskt. 7 apr, 2012 14:17 |
|
Borttagen
|
Hur kan ingen nämna Voldemort ...?
7 apr, 2012 14:20 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen