SPOILER VARNING: Döden.
Forum > Harry Potter > SPOILER VARNING: Döden.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JuliaHufflepuff
Elev |
Skrivet av J-star Black: Men kanske inte alla.Skrivet av JuliaHufflepuff: Skrivet av Tonks_xD: Överdrivet? Jag skulle då inte vilja få reda på vilka som dör innan jag har sett det.TRYCK INTE OM DU INTE HAR LÄST ALLA BÖCKERNA/FILMERNA!! Liiite överdrivet men... Spoiler: Tryck här för att visa! Men jag vet att döden är naturlig. Men det är hemskt att så många dör. Jo, fast det var ett tag sen sista filmen och boken kom ut, så de flesta vet väl vid det här laget om vilka som dör... Undertecknat Julia ~ Hufflepuffaren. 18 feb, 2012 18:12 |
|
TheWitch
Elev |
Jag tycker också det är hemskt att så många dör, men boken handlar ju om krig och i krig överlever inte alla. Det var det hon ville lära hos...
~This post was sent to Mugglis by an owl~ 18 feb, 2012 18:19 |
|
zelda1
Elev |
Ja jag håller med och jag tycker verkligen inte att Fred borde dö.Det är ochså jätte synd att Dumble dor dör.Och gullig a Dobby
. 18 feb, 2012 18:27 |
|
JuliaHufflepuff
Elev |
Skrivet av J-star Black: Men som sagt kanske inte alla. De som inte vet vill väll inte derekt veta det?Skrivet av JuliaHufflepuff: Skrivet av Tonks_xD: Överdrivet? Jag skulle då inte vilja få reda på vilka som dör innan jag har sett det.TRYCK INTE OM DU INTE HAR LÄST ALLA BÖCKERNA/FILMERNA!! Liiite överdrivet men... Spoiler: Tryck här för att visa! Men jag vet att döden är naturlig. Men det är hemskt att så många dör. Jo, fast det var ett tag sen sista filmen och boken kom ut, så de flesta vet väl vid det här laget om vilka som dör... Undertecknat Julia ~ Hufflepuffaren. 19 feb, 2012 10:12 |
|
Vare-kun
Elev |
Vad ska man säga, Rowling hade en kvot på antal personer som skulle dö att fylla.
Nej, seriöst, det var så det var, hon kände för att ha ihjäl så och så många, och det viktigaste var inte att de hade en direkt påverkan på karaktärernas handlanden, utan att de dog. "It is often said that before you die your life passes before your eyes. It is in fact true. It's called living." -Terry Pratchett 19 feb, 2012 10:43 |
|
JuliaHufflepuff
Elev |
Skrivet av Vare-kun: Usch. Vad hemskt det låter.Vad ska man säga, Rowling hade en kvot på antal personer som skulle dö att fylla. Nej, seriöst, det var så det var, hon kände för att ha ihjäl så och så många, och det viktigaste var inte att de hade en direkt påverkan på karaktärernas handlanden, utan att de dog. Undertecknat Julia ~ Hufflepuffaren. 19 feb, 2012 10:48 |
|
Alex Stanley
Elev |
En som jag tycker käns konstigt när han dog är Monsterögat. Det kändes inte som om han kunde dö... ##¤&"@ Mundungus!!!
19 feb, 2012 19:12 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att det är ytterst sorgligt att så många viktiga karaktärer dör men som sagt, i krig dör många. Vem som helst kan dö och det tycker jag att Jo visar väldigt bra
Spoiler: Tryck här för att visa! 19 feb, 2012 19:58 |
|
Hermione Granger...
Elev |
Det är jätte grymt och hemskt! Jag saknar:
Spoiler: Tryck här för att visa! Pottermore - NightWave16975 Gryffindor :3 19 feb, 2012 20:06 |
|
Borttagen
|
Alla måste ju dö någon gång.Även dem vi tycker om!Det var ju inte bara dem vi gillar som dog
Spoiler:
Tryck här för att visa! 19 feb, 2012 20:27 |
Forum > Harry Potter > SPOILER VARNING: Döden.
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen