När kläcks ett drakägg?
Forum > Mugglarportalen > När kläcks ett drakägg?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MystiqueRed
Elev |
Skrivet av Li: Skrivet av MystiqueRed: Jag har klappat min drake flera gånger om dagen i över en månad... köpte en till drake idag och får väl hoppas det går fortare för den Har du verkligen öppnat äggsidan och klappat ägget? Äggsidan? 16 jun, 2012 20:06 |
|
-Patronus-
Elev |
Skrivet av MystiqueRed: Äggsidan? Ja, Högerklicka på ägget och välj "öppna länk" så kommer sidan fram
19 jun, 2012 16:31 |
|
TheHeirOfSlytherin
Elev |
Jag har märkt att (iaf på min dator) så är det problem med att klappa drakägget om man kör på internet explorer. Men jag prövade att installera google chrome och då funkade det
by my heel, i care not 7 jul, 2012 13:13 |
Forum > Mugglarportalen > När kläcks ett drakägg?
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen