Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

När kläcks ett drakägg?

Forum > Mugglarportalen > När kläcks ett drakägg?

1 2
Användare Inlägg
MystiqueRed
Elev

Avatar


Skrivet av Li:
Skrivet av MystiqueRed:
Jag har klappat min drake flera gånger om dagen i över en månad... köpte en till drake idag och får väl hoppas det går fortare för den


Har du verkligen öppnat äggsidan och klappat ägget?


Äggsidan?

16 jun, 2012 20:06

-Patronus-
Elev

Avatar


Skrivet av MystiqueRed:
Äggsidan?

Ja, Högerklicka på ägget och välj "öppna länk" så kommer sidan fram

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fc97ac398778f2a02c01550f8e8fddce9%2Ftumblr_mshg8o8Lef1s7jjjzo3_500.gif

19 jun, 2012 16:31

TheHeirOfSlytherin
Elev

Avatar


Jag har märkt att (iaf på min dator) så är det problem med att klappa drakägget om man kör på internet explorer. Men jag prövade att installera google chrome och då funkade det

by my heel, i care not

7 jul, 2012 13:13

1 2

Forum > Mugglarportalen > När kläcks ett drakägg?

Du får inte svara på den här tråden.