Iphoneskal i Hpanda
Forum > Harry Potter > Iphoneskal i Hpanda
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Whya
Elev |
Skrivet av themarauder: http://elinpihl.blogspot.com/2012/02/iphoneskal-i-hp-anda.html orkar inte kopiera bildernas adresser, så gå in på länken ovan! Det är en länk till ett inlägg på min blogg. Dessa skal är svinsnygga tycker jag! Speciellt de mer tecknade skalen =) Kan du länka till sidan? Om det fanns fler vill jag gärna se dem
16 feb, 2012 16:55 |
|
Ms.Markus
Elev |
^ Här är länken:
http://www.wbshop.com/iPhone-Cases/hpphone,default,sc.html?psortb1=name-sort&psortd1=1&sz=37# Btw, älskar skalet med Hogwarts-emblemet i silver och Snapes patronus! ^^) ![]()
16 feb, 2012 17:13 |
|
Whya
Elev |
16 feb, 2012 17:17 |
|
themarauder
Lärare |
16 feb, 2012 17:19 |
|
Whya
Elev |
Dem är helt underbara! Önskar bara att jag hade en iPhone...
Annars är halsbanden jättefina också, men skitdyra och typ i guld och silver... O.O
16 feb, 2012 17:39 |
|
themarauder
Lärare |
Jag vet!! Alltså jag kan titta på deras sida i evigheter. Jag älskar den!!
=) - just like themarauder 16 feb, 2012 22:25 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Det finns massa snygga till iPhone. Men inga till andra telefoner.. lite trist
Jag har dock HP-skal till en Nokia 3310/3330, haha, inte så användbara (även om jag har kvar mobilen också) men jag tänker alltid spara dom. ♥
16 feb, 2012 22:41
Detta inlägg ändrades senast 2012-02-16 kl. 22:50
|
|
themarauder
Lärare |
16 feb, 2012 22:42 |
|
MagicWand
Elev |
Borde verkligen köpa ett-.
I have my mother's eyes. 16 feb, 2012 22:44 |
|
Sirius_Musta
Elev |
16 feb, 2012 22:50 |
Forum > Harry Potter > Iphoneskal i Hpanda
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen