Snyggast
Forum > Harry Potter > Snyggast
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ddraco
Elev |
15 dec, 2010 22:28 |
|
Borttagen
|
Draco.
16 dec, 2010 14:22 |
|
Pottergeek
Elev |
Öööh... Hermione! Duh
It does not do to dwell on dreams and forget to live - Albus Dumbledore 16 dec, 2010 17:05 |
|
parkinson123
Elev |
17 dec, 2010 13:36 |
|
dani
Elev |
Draco ftw!
17 dec, 2010 22:55 |
|
Luna Potter
Elev |
Svårt att välja.
I'm a Witch! Fear me! 19 dec, 2010 00:35 |
|
Borttagen
|
Draco är snyggast, fast Ron är söt också. Harry tycker jag inte alls är snygg... vilket kanske gör mig lite konstigt.
19 dec, 2010 00:39 |
|
Lumos
Elev |
Jag tycker Ron. Fast Draco. Fast Ron.
Om man försöker vara någon annan kan man inte bli bättre än en kopia. Om man är sig själv kan man bli ett orginal. 19 dec, 2010 00:49 |
|
Nagini
Elev |
Harry är bara snygg i 4an Ron är bara snygg i 5an och draco bara i 3an
hehe det måsste ni hålla med om tänkte det var daks att byta singnatur...men kommer inte på non bra 19 dec, 2010 09:26 |
|
Veronica96
Elev |
VOLDEMORT FFS ♥ Så het >:3
"I don't go looking for trouble. Trouble usually finds me." 19 dec, 2010 13:01 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen