Den sista striden [min version]
Forum > Fanfiction > Den sista striden [min version]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Theabeanr1
Elev |
^
Okej då, jag är snäll nu som ger dig en liten bit. Kör via mobilen så det lär inte gå så värst bra om man säger så. ~Harry~ "Vad gör jag?" "Det var det här som inte fick hända" "G-Ginny, det är en sak jag måste berätta för dig" "Vad?" ~Ginny~ "Vi kan inte vara med varandra längre..." sa Harry ömt. "Det blir för farligt, med Voldermort där ute så är du inte säker" "Men..." All glädje hade försvunnit ur min kropp. "Han kommer hit och kysser mig, men sedan tänkte han bara gå och låtsas som ingenting?" "Ginny, jag bryr mig om dig!" "Om Voldermort får reda på att jag älskar dig, så kommer han bara att använda dig" "Och om du är med och kämpa, så kommer du att dö!" "Jag vill inte att någon ska dö för mig, särskilt inte du..." Jag visste inte vad jag skulle säga. "Men tänk om jag vill vara med och kämpa för dig?!" "Tänk om jag vill..." ----------------------------------------------------------- Vissa delar blev nog lite konstiga men jag visste inte hur jag skulle skriva så det blev nog lite konstigt. 3 apr, 2012 12:11 |
|
Borttagen
|
Jaaa, du är snäll nu.
Det var nt konstigt. Det var bra!!!!!! 3 apr, 2012 20:56 |
|
Theabeanr1
Elev |
4 apr, 2012 11:17 |
|
Sarza Slytherin
Elev |
Jätte bra och inte konstigt
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain <3 Min Tumblr 4 apr, 2012 11:27 |
|
Theabeanr1
Elev |
5 apr, 2012 14:17 |
|
Borttagen
|
Kommer det komma mer? O_____O
31 aug, 2012 18:47 |
|
Lida
Elev |
Jättebra skrivet
31 aug, 2012 19:11 |
|
Theabeanr1
Elev |
1 sep, 2012 16:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Theabeanr1: Om inte då? O_ODe kommer säkert att komma mer om tråden blir lite mer aktiv :3 För jag vill ha mer, men kan lixom inte göra den mer aktiv... 1 sep, 2012 20:55 |
|
Theabeanr1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Theabeanr1: Om inte då? O_ODe kommer säkert att komma mer om tråden blir lite mer aktiv :3 För jag vill ha mer, men kan lixom inte göra den mer aktiv... OKej, det kommer att komma mer c: 2 sep, 2012 15:59 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen