Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

var tog han vägen

Forum > Harry Potter > var tog han vägen

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Vet inte riktigt, jag vet iaf att han var med om massflykten från Azakaban vid 5:e året

10 feb, 2012 19:41

Lisadiaz
Elev

Avatar


Han satt ju i fängelse man Bellatrix i fyran och då måste han väl oxå dött där!

10 feb, 2012 20:53

Långstrumpa
Elev

Avatar


han dog nog i azkaban

10 feb, 2012 23:01

1 2

Forum > Harry Potter > var tog han vägen

Du får inte svara på den här tråden.