var tog han vägen
Forum > Harry Potter > var tog han vägen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vet inte riktigt, jag vet iaf att han var med om massflykten från Azakaban vid 5:e året
10 feb, 2012 19:41 |
|
Lisadiaz
Elev |
Han satt ju i fängelse man Bellatrix i fyran och då måste han väl oxå dött där!
10 feb, 2012 20:53 |
|
Långstrumpa
Elev |
han dog nog i azkaban
10 feb, 2012 23:01 |
Forum > Harry Potter > var tog han vägen
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen