Harry Potter - Den kända bloggaren [Sv]
Forum > Fanfiction > Harry Potter - Den kända bloggaren [Sv]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Igelkotte
Elev |
*Puff Puff*
Hoppas iförövrigt det blir helt galet av denna ff Epictimeeee :D Echoice14812 på Pottermore! :3 10 feb, 2012 21:39 |
|
Hermia
Elev |
Låter azum
*bevakar* Once a MADling, always a MADling 10 feb, 2012 21:41 |
|
lynz
Elev |
11 feb, 2012 10:54 |
|
Borttagen
|
Jaa!!
Hoppas det! 11 feb, 2012 11:03 |
|
Borttagen
|
Håller med! xD 11 feb, 2012 12:11 |
|
lynz
Elev |
Kapitel 2
- www.hotterpotter.webblogg.se Han hade jobbat länge med layouten, och till slut vart han nöjd. Namnet kom liksom av sig själv. Han satt och beundrade vad han hade åstadkommit, och började sen av sig själv skriva sitt första blogginlägg. Tajatja bloggen! Det är hotterpotter här då! Hälsar till dig Ginny här då! Du är magisk, haha! Bara du fattar hur kul det där va! / Potter - Bra jobbat, Harry! Sa han för sig själv. Bra jobbat… Han var riktigt stolt, innan han kom på en liten detalj bara. Fan, i trollkarlsvärlden har dem ju inte datorer. Han suckade ljudligt och smällde igen macbooken. Då fick han en idé. Han tog fram staven och transfererade sig rakt till Dumbledore. Han befann sig på Hogwarts, ännu en gång. Men i det här rummet hade han aldrig varit i förut. Ett ovalt rum med babyblåa väggar. I mitten av rummet stod Dumbledore och kollade in i väggen. - Sir…? Frågade Harry - Åh, Harry min pojke, hörde inte att du kom! Sa han och vände sig om i en svepande rörelse. Vad förskaffar mig denna ära, fortsatte han sedan. - Jo… Ehe… Harry kände att modet sjönk. - Vad är det? Vadå, har du börjat blogga eller? Han skrattade så att ansiktet skrynklade ihop sig. - Jo, ja… Jag har börjat blogga! Och jag vill att ni, Sir, med all respekt för Hogwarts skaffar internet till skolan! - Ah, den här tanken har slagit mig många gånger. Det känns som att skolan skulle bli mycket mer chill, med internet. - Chill? - Ja, chill. Men kom igen Harry, häng med lite här va? Det är 2000-talet. Det skulle bli mycket bättre om skolan var lite mer hi-Tech. - Okej… Det är nog bäst att jag går… Nu… Harry backade snabbt. - Ja, men tack för besöket Harry, jag ska försöka övertala ministeriet om att göra skolan mer chill, hejdå Harry! - Hejdå sir… Harry transfererade sig tillbaka hem, och slängde sig sen på sängen. - Yes! Skrek han.
11 feb, 2012 14:28
Detta inlägg ändrades senast 2012-04- 9 kl. 17:08
|
|
Victoire Weasly
Elev |
11 feb, 2012 14:31 |
|
anotherMe
Elev |
Oh, bra kapitel
R.I.P Dobby, a free elf 11 feb, 2012 14:32 |
|
lynz
Elev |
11 feb, 2012 14:37 |
|
''Aqua
Elev |
Shit va bra, menar, "Inte så kul?"
- Jo… Ehe… - Vad är det? Vadå, har du börjat blogga eller? Han skrattade så att ansiktet skrynklade ihop sig. - Jo, ja… Jag har börjat blogga! Och jag vill att ni, Sir, med all respekt för Hogwarts skaffar internet till skolan! - Ah, den här tanken har slagit mig många gånger. Det känns som att skolan skulle bli mycket mer chill, med internet. - Chill? - Ja, chill. Men kom igen Harry, häng med lite här va? Det är 2000-talet. Det skulle bli mycket bättre om skolan var lite mer hi-Tech. R.I.P Totte, alltid i mitt hjärta♥ 11 feb, 2012 15:10 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen