Vilket godis skulle du helst vilja smaka om det gick att köpa?
Forum > Harry Potter > Vilket godis skulle du helst vilja smaka om det gick att köpa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Få se...Honungsöl, Bertie Botts, Chokladgrodor, Honeydukes lolypops och mycket mer!
_____________________________________________ Pigfarts is real! 8 feb, 2012 14:14 |
|
EpicFaiil
Elev |
jag vill ha bertie botts!!!!!!!!!!!
8 feb, 2012 21:46 |
|
Dobby..
Elev |
CHOKLADGRODOR!!!!
Kul om man inte får tag på den! Så får man springa runt och jaga den som en galning, så får man lite motion på köpet xD "Always" 8 feb, 2012 21:51 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Chockladgrodor eller kanske pumpasaft
9 feb, 2012 06:48 |
|
Borttagen
|
Chokladgrodor, är en chockladgris, men sånna dära ismöss hade ju vart spännande, fast jag tror inte att jag hade gillat dem! XD
9 feb, 2012 06:57 |
|
mican00
Elev |
9 feb, 2012 08:02 |
|
JamesCarnalosVamp
Elev |
9 feb, 2012 12:38 |
|
"Parvati Patil"
Elev |
BBB
Det blir spännande att se vad man får ps. skulle nog vilja smaka fler men kommer inte på nån nu ^_^ I’m a bit dark and twisted. 9 feb, 2012 14:51 |
|
Dramione99
Elev |
DoktorDregelsBästaBubbelgum! (Eller vad d3et nu heter...)
9 feb, 2012 17:56 |
|
arianasnape
Elev |
åå choklad grodor och hånungsöl och jordgubbs-krämfylda-chokladbollar,bertibotsbönor i alla smaker... ja allt!
9 feb, 2012 18:05 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen