"Vad är Harry Potter?"
Forum > Harry Potter > "Vad är Harry Potter?"
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Man dör inte av sådant. Alla kan ju inte veta vad Harry Potter är, som sagt. 6 feb, 2012 20:05 |
|
HarryPotterForever
Elev |
Haha xd Harry Potter är kult. Alla borde veta/ha läst eller sett filmerna. ♥
''It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities. '' Albus Dumbledore. 6 feb, 2012 20:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av HarryPotterForever: Haha xd Harry Potter är kult. Alla borde veta/ha läst eller sett filmerna. ♥ Men, alla har ju som sagt sin egen smak, så alla kan ju inte gilla Harry Potter-böckerna/filmerna. Hur skulle det låta om jag sa såhär liksom (ett exempel bara) : "Åh, alltså gud vad Vampire Diaries är bra. Alla ska veta vad serien är och handlar om. De som inte vet är stora muppar!" ^ Antar att det inte lät särskilt trevligt? 6 feb, 2012 20:21 |
|
HarryPotterForever
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av HarryPotterForever: Haha xd Harry Potter är kult. Alla borde veta/ha läst eller sett filmerna. ♥ Men, alla har ju som sagt sin egen smak, så alla kan ju inte gilla Harry Potter-böckerna/filmerna. Hur skulle det låta om jag sa såhär liksom (ett exempel bara) : "Åh, alltså gud vad Vampire Diaries är bra. Alla ska veta vad serien är och handlar om. De som inte vet är stora muppar!" ^ Antar att det inte lät särskilt trevligt? Förlåt då. ''It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities. '' Albus Dumbledore. 6 feb, 2012 20:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av HarryPotterForever: Skrivet av Borttagen: Skrivet av HarryPotterForever: Haha xd Harry Potter är kult. Alla borde veta/ha läst eller sett filmerna. ♥ Men, alla har ju som sagt sin egen smak, så alla kan ju inte gilla Harry Potter-böckerna/filmerna. Hur skulle det låta om jag sa såhär liksom (ett exempel bara) : "Åh, alltså gud vad Vampire Diaries är bra. Alla ska veta vad serien är och handlar om. De som inte vet är stora muppar!" ^ Antar att det inte lät särskilt trevligt? Förlåt då. Nej, ta det inte så! Jag ville bara påpeka att alla inte kan ha samma smak/åsikt. =) Förlåt så hemskt mycket om jag lät otrevlig! Det var absolut inte menat så!♥ 6 feb, 2012 20:24 |
|
James S Potter
Elev |
Har han inte ens sett en enda! Det är ju konstigt! Fast alla kan ju inte ha sett Harry Potter. Men ändå!
6 feb, 2012 20:25 |
|
arianasnape
Elev |
borde inte det vara en lag att man måste se HP? hihi nä skojja bara!
7 feb, 2012 16:38 |
|
Ultramannen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jo fast... Det står ju att hon/han inte har sett/läst böckerna... Hur kan h*n då veta att den inte gillar. H*n vet ju ej om det är Hennes/hans stil.Skrivet av HarryPotterForever: Haha xd Harry Potter är kult. Alla borde veta/ha läst eller sett filmerna. ♥ Men, alla har ju som sagt sin egen smak, så alla kan ju inte gilla Harry Potter-böckerna/filmerna. Hur skulle det låta om jag sa såhär liksom (ett exempel bara) : "Åh, alltså gud vad Vampire Diaries är bra. Alla ska veta vad serien är och handlar om. De som inte vet är stora muppar!" ^ Antar att det inte lät särskilt trevligt? There is no good and evil, there is only power. Läs gärna min påbörjade fanfiction! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13224
7 feb, 2012 17:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ultramannen: Skrivet av Borttagen: Jo fast... Det står ju att hon/han inte har sett/läst böckerna... Hur kan h*n då veta att den inte gillar. H*n vet ju ej om det är Hennes/hans stil. Skrivet av HarryPotterForever: Haha xd Harry Potter är kult. Alla borde veta/ha läst eller sett filmerna. ♥ Men, alla har ju som sagt sin egen smak, så alla kan ju inte gilla Harry Potter-böckerna/filmerna. Hur skulle det låta om jag sa såhär liksom (ett exempel bara) : "Åh, alltså gud vad Vampire Diaries är bra. Alla ska veta vad serien är och handlar om. De som inte vet är stora muppar!" ^ Antar att det inte lät särskilt trevligt? Fast Johnte skrev ju inte något om att den där personen hade sagt att han inte gillade böckerna, det var ju jag som gav det som ett exempel. Fast om det är så att den där personen faktiskt inte gillar böckerna så är det ju inte särskilt svårt att förstå varför, för man kan ju inte gilla en bok man aldrig hört talas om? 7 feb, 2012 17:36 |
|
Scrollan
Elev |
Herregud, sök hjälp människa....
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=14410&page=1%23p737829 7 feb, 2012 18:42 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen