Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

hej

Forum > Harry Potter > hej

1 2
Användare Inlägg
Hampan12
Elev

Avatar


Jaa du pepparspray vi står nog på samma sida

I hate umbridge,skeeter,bellatrix,voldie and Lucius

13 dec, 2010 20:03

Katie Bell
Elev

Avatar


film fyra, fifan vad han var het. ♥

"We gotta' get back to Hogwarts, where everything is magicool"- A Very Potter musical.

13 dec, 2010 20:14

soratanaka
Elev

Avatar


Grr, Harry Potter! Mumsiga saker!

"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people."

2 jan, 2011 23:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Spock:
Om jag mår dåligt tar jag fram min matte bok.
Det är geek XD


Du skrämmer mig.... För mig är det tvärt om. När jag tar fram min mattebok mår jag dåligt :c


^

2 jan, 2011 23:32

Slytherinofc
Elev

Avatar


Harry Potter är bäst punk slut ♥

Haters will say what they want but their hate will never stop you from chasing your dream ♥

6 jan, 2011 14:46

Borttagen

Avatar


det är många som har^^

8 dec, 2011 21:47

prongs
Elev

Avatar


åh, HP alltså... finns inget bättre liksom... och finns inga jag tycker mer synd om än de som inte upptäckt det fina med HP. stackars krakar...

PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥

8 dec, 2011 21:52

Borttagen

Avatar


HP is the best Tjo in the hole universum

8 dec, 2011 21:55

Quidditch
Elev

Avatar


Det finns så mycket kärlek därifrån!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi50.tinypic.com%2F4hdw91.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F200ck0i.gif

8 dec, 2011 22:02

1 2

Forum > Harry Potter > hej

Du får inte svara på den här tråden.