Bertie Botts bönor IRL.
Forum > Harry Potter > Bertie Botts bönor IRL.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Rymdkonungen
Elev |
Jelly beans ja, men de är ju inte direkt associerade till Harry Potter. Mina kusiner köpte såna när de var på resa, och tvingade mej äta dem...
tycker Rymdkonungen... 2 feb, 2013 20:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Rymdkonungen: Jelly beans ja, men de är ju inte direkt associerade till Harry Potter. Mina kusiner köpte såna när de var på resa, och tvingade mej äta dem... Kanske, men dem är ju i olika smaker iaf^^ 2 feb, 2013 20:32 |
|
Rymdkonungen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rymdkonungen: Jelly beans ja, men de är ju inte direkt associerade till Harry Potter. Mina kusiner köpte såna när de var på resa, och tvingade mej äta dem... Kanske, men dem är ju i olika smaker iaf^^ Ja tycker Rymdkonungen... 2 feb, 2013 20:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rymdkonungen: Jelly beans ja, men de är ju inte direkt associerade till Harry Potter. Mina kusiner köpte såna när de var på resa, och tvingade mej äta dem... Kanske, men dem är ju i olika smaker iaf^^ Ja Alla gör nog det... 2 feb, 2013 20:58 |
|
Mill Goodness
Elev |
Jelly beans liknar Berty botts mycket!
Förresten du har smuts på näsan. 3 feb, 2013 12:24 |
|
lily, luna
Elev |
3 feb, 2013 14:31 |
|
Borttagen
|
Berte Botts med smak av ruttet ägg........ *ryyyyys*
3 feb, 2013 15:20 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
Min kompis har Bertie Botts bönor som hennes mormor hade köpt i The Wizarding World of Harry Potter.
Det fanns blåbär, mask, äpple, gräs, tvål, melon, snor och spya. Mask vågade jag inte smaka. Inte snor heller. Men jag smakade spya. DEN VAR ÄCKLIG! Sprang och spottade ut den i deras sopkorg. 3 feb, 2013 16:44 |
|
SWEDoven
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kul! Hmm... Jag fick en gräs-smak (blä), en majonässmak (blä), en jordgubbsmak (mums), en pepparsmak (fy bubblan!), en blåbärssmak (smaskens) och en kanelsmak (fy, fy, fy!) Jag hade alltså ganska otur, men jag klarade mig från spysmaken i alla fall! Åh det vill jag också! Harry Potter is my life 3 feb, 2013 20:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av SWEDoven: Det är jättekul att se vad man får, ibland gott, ibland jätteäckligt. Skrivet av Borttagen: Kul! Hmm... Jag fick en gräs-smak (blä), en majonässmak (blä), en jordgubbsmak (mums), en pepparsmak (fy bubblan!), en blåbärssmak (smaskens) och en kanelsmak (fy, fy, fy!) Jag hade alltså ganska otur, men jag klarade mig från spysmaken i alla fall! Åh det vill jag också! 4 feb, 2013 07:10 |
Forum > Harry Potter > Bertie Botts bönor IRL.
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen