Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Bertie Botts bönor IRL.

Forum > Harry Potter > Bertie Botts bönor IRL.

1 2 3
Användare Inlägg
Rymdkonungen
Elev

Avatar


Jelly beans ja, men de är ju inte direkt associerade till Harry Potter. Mina kusiner köpte såna när de var på resa, och tvingade mej äta dem...

tycker Rymdkonungen...

2 feb, 2013 20:27

Borttagen

Avatar


Skrivet av Rymdkonungen:
Jelly beans ja, men de är ju inte direkt associerade till Harry Potter. Mina kusiner köpte såna när de var på resa, och tvingade mej äta dem...

Kanske, men dem är ju i olika smaker iaf^^

2 feb, 2013 20:32

Rymdkonungen
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Rymdkonungen:
Jelly beans ja, men de är ju inte direkt associerade till Harry Potter. Mina kusiner köpte såna när de var på resa, och tvingade mej äta dem...

Kanske, men dem är ju i olika smaker iaf^^


Ja De är ju ändå kul att se på dem som Bertie Botts bönor, jag brukar nog också göra det

tycker Rymdkonungen...

2 feb, 2013 20:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Rymdkonungen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Rymdkonungen:
Jelly beans ja, men de är ju inte direkt associerade till Harry Potter. Mina kusiner köpte såna när de var på resa, och tvingade mej äta dem...

Kanske, men dem är ju i olika smaker iaf^^


Ja De är ju ändå kul att se på dem som Bertie Botts bönor, jag brukar nog också göra det

Alla gör nog det...

2 feb, 2013 20:58

Mill Goodness
Elev

Avatar


Jelly beans liknar Berty botts mycket!

Förresten du har smuts på näsan.

3 feb, 2013 12:24

lily, luna
Elev

Avatar


jag har varit på the making of harry potter och där köpte jag Bertie botts bönor i alla smaker.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F76%2F2TY7.gif 

3 feb, 2013 14:31

Borttagen

Avatar


Berte Botts med smak av ruttet ägg........ *ryyyyys*

3 feb, 2013 15:20

GinnyWeasley1
Elev

Avatar


Min kompis har Bertie Botts bönor som hennes mormor hade köpt i The Wizarding World of Harry Potter.

Det fanns blåbär, mask, äpple, gräs, tvål, melon, snor och spya.

Mask vågade jag inte smaka. Inte snor heller. Men jag smakade spya. DEN VAR ÄCKLIG! Sprang och spottade ut den i deras sopkorg.

3 feb, 2013 16:44

SWEDoven
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Kul! Men min kompis har varit i Harry Potter-world i USA, så jag fått smaka RIKTIGA Bertie Botts bönor!
Hmm... Jag fick en gräs-smak (blä), en majonässmak (blä), en jordgubbsmak (mums), en pepparsmak (fy bubblan!), en blåbärssmak (smaskens) och en kanelsmak (fy, fy, fy!)
Jag hade alltså ganska otur, men jag klarade mig från spysmaken i alla fall!

Åh det vill jag också!

Harry Potter is my life

3 feb, 2013 20:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av SWEDoven:
Skrivet av Borttagen:
Kul! Men min kompis har varit i Harry Potter-world i USA, så jag fått smaka RIKTIGA Bertie Botts bönor!
Hmm... Jag fick en gräs-smak (blä), en majonässmak (blä), en jordgubbsmak (mums), en pepparsmak (fy bubblan!), en blåbärssmak (smaskens) och en kanelsmak (fy, fy, fy!)
Jag hade alltså ganska otur, men jag klarade mig från spysmaken i alla fall!

Åh det vill jag också!
Det är jättekul att se vad man får, ibland gott, ibland jätteäckligt.

4 feb, 2013 07:10

1 2 3

Forum > Harry Potter > Bertie Botts bönor IRL.

Du får inte svara på den här tråden.