Harry Potter är ju typ som bamse.
Forum > Harry Potter > Harry Potter är ju typ som bamse.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Julle
Elev |
Jag kan hålla med att Ron inte är rädd för allt, även om han kanske är lite "uuähh" i de första böckerna.. Men, han växer ju också upp ^^,
![]()
5 feb, 2012 13:03 |
|
Borttagen
|
Ser inte likheten.
5 feb, 2012 14:38 |
|
.:Elise:.
Elev |
5 feb, 2012 14:39 |
|
Marrew
Elev |
....HAHAHAHA XD ♥33 ååh vad bäst... Måsta kolla på Bamse...
Marrew säger: Accio Intelligence!!!~ xp 5 feb, 2012 15:53 |
|
Lissie Loppy
Elev |
5 feb, 2012 16:53 |
|
Lisen563
Elev |
mn hon jämförde likheter och ron är den som är mest rädd i trion
5 feb, 2012 17:40 |
|
moii
Elev |
Hahahha, vilken rolig jämförelse! xD
~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi! 5 feb, 2012 17:49 |
|
Alice Chronwell
Elev |
Skrivet av superdupermikaelah: Det är klart att det finns likheter, men jag tycker att skillnaderna är bra mycket större. Tror att trioreceptet är ganska hållbart helt enkelt! Hålelr med, det finns tydligt fler skillnader än likheter. Alice Chronwell stolt elev på Hogwarts school of witchcraft and wizardry. 5 feb, 2012 17:56 |
|
Borttagen
|
Kul
5 feb, 2012 18:16 |
|
ikka
Elev |
5 feb, 2012 18:18 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen