Vilien på Hogwarts!^•^
Forum > Fanfiction > Vilien på Hogwarts!^•^
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss Black
Elev |
Ja visst! Jag längtar till båda kapitlerna blir klara! Min bokblogg
3 feb, 2012 19:52 |
|
AlexZz
Elev |
Kristina tittade efter Cassie när hon gick efter godisdamen.
"Du är ju den vackre och jag är bara ett läshuvud." Säger hon surt till dörren Cassie precis försvunnit igenom. Men hon hade trots allt rätt, det var inte hennes fel att hon hade vilieblod flytandes i ådrorna, hon hade bara turen att ha det. Så fruktansvärt orättvist, det var just vad det var! "Jag borde också får glänsa för en gångs skull! Varför ska alla glo som besatta på HENNE" Tänkte Kitty argt och sparkade håglöst till närmsta grej, vilket råkade i det här fallet vara väggen. "AJ!" Utropade Kitty förskräckt och gned sig om tårna. "Karma?" tänker hon uppgivet och reser sig, vem vet Cassie kanske hade glömt att hennes favoriter var pumpapastej och Bertie Botts bönor. Eller så var hon fast bland en skock killar... "Skäms på dig Kitty, du borde ju vara glad för att din kompis är så populär!" Suckar Katarina innan hon går ut efter Cassie. [Fy vad kort det blev O_o Sorry ska bättra mig!] . .
3 feb, 2012 19:53 |
|
Hope Potter
Elev |
3 feb, 2012 19:54 |
|
Miss Black
Elev |
Det där var så bra så jag svimmar!
Jusste, jag såg att du skrev Kristina i stället för Kitty och jag tänkte att du kanske inte tyckte om smeknamnet eller namnet så mycket. Vill du att jag ändrar? Min bokblogg
3 feb, 2012 19:55 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Miss Black: Det där var så bra så jag svimmar! Jusste, jag såg att du skrev Kristina i stället för Kitty och jag tänkte att du kanske inte tyckte om smeknamnet eller namnet så mycket. Vill du att jag ändrar? Nej nej, jag gillar det men jag tyckte det skulle bli lite enformigt att bara skriva 'Kitty' hela tiden :3 Jag diggade ditt kap. också ;] . .
3 feb, 2012 20:05 |
|
Miss Black
Elev |
3 feb, 2012 20:06 |
|
Hope Potter
Elev |
~ Remus Lupin den andre (Teddy Lupins son) ~
Jag satt och läste när jag hörde det, en förvånad röst genom gången, och jag visste direkt att det var Cassie, Villien, som blev förvånad över att jag inte tittade på henne, hon var för bortskämd för min smak men resten av killarna dreglade som drakar över henne. - Åå, vem är det? Sa hon och menade mig, det viste jag för att man hörde det på hennes röst, förvånad, det var många över mig. - Jag är Remus Lupin, Cassie och stör mig inte, sa jag samtidigt som hon kom fram till min kupé. - Hej Remus! Sa hon och fnittrade så där som alla killarna, utom jag, ville att hon skulle fnittra för dem. - Snälla stör mig inte. Sa jag igen men lite hårdare, vilket verkade göra henne arg för sekuden efter hade hon vänt på klacken och stormat ut ur kupén full med förvånade killar efter mitt sätt att tala med någon så vacker/självgod som Cassie. Jag bara fortsatte att läsa min bok om magiska varelser som jag fick av pappa i julklapp. -------------------------------------------------------------------------------------------------- Typ så? Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
3 feb, 2012 20:07 |
|
AlexZz
Elev |
O,O Awsuuumm!!!! FY vad häftigt nu kan Kitty bli skadeglad över det här i hemlighet elr nåt! ♥ ♥
Miss Black Neeee Kanske i framtiden men nu satsar jag på roligare grejer ^^ Att va författare kräver ju en massa jobb! o,o XD XD . .
3 feb, 2012 20:09 |
|
Miss Black
Elev |
Jäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääättebra!!!!!!
Lupin! Vilken bra idé! Jag har en idé, jag med. Vad sägs om att vi tre skriver den här ff:en tillsammans? Vi skriver vart tredje kap? Jag kan ändra det som står i början om att alla får vara med. Jag kan skriva om Cassie, AlexZz om Kitty och du om Lupin. Vad tycks? Vi måste inte. Min bokblogg
3 feb, 2012 20:11 |
|
AlexZz
Elev |
3 feb, 2012 20:17 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen