Harry Potter syslöjd?
Forum > Harry Potter > Harry Potter syslöjd?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag håller på att göra som en liten påse som jag håller på att brodera in HP på.
Kanske nåt du kan göra?! 10 feb, 2012 07:05 |
|
Nymphadora_<3
Elev |
Halsduk brodera hohwarts märke kanske? Eller så kan du göra vantar, mobilstrumpa:p
10 feb, 2012 07:50 |
|
Borttagen
|
sy en liten baselisk XD
10 feb, 2012 09:36 |
|
Lisadiaz
Elev |
En kudde med /(|)\ märket (dödsrelikmörket).
10 feb, 2012 20:56 |
|
Långstrumpa
Elev |
en mantel!
10 feb, 2012 23:00 |
Forum > Harry Potter > Harry Potter syslöjd?
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen