Alla vi som INTE har skype!
Forum > Off Topic > Alla vi som INTE har skype!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: FOUR AWESOME MEMBERS!!!! Jag får väl vara med i oxå "Awesome members" fast jag har skype? ._. Snälla? Du kan vara awesome icke member! o.o 2 feb, 2012 21:02 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: FOUR AWESOME MEMBERS!!!! Jag får väl vara med i oxå "Awesome members" fast jag har skype? ._. Snälla? Du kan vara awesome icke member! o.o menmenmenmenmenmenmenmen......D: Snäääääälllla?snääla?._. 2 feb, 2012 21:04 |
|
Jennyferh
Elev |
Jag är med
Min syrra har skype och det är så drygt <.< Hon sitter och pratar halva nätterna och håller mig vaken T.T
"Overhead, morning skies all for you"
2 feb, 2012 21:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: FOUR AWESOME MEMBERS!!!! Jag får väl vara med i oxå "Awesome members" fast jag har skype? ._. Snälla? Du kan vara awesome icke member! o.o menmenmenmenmenmenmenmen......D: Snäääääälllla?snääla?._. Men.......... du har ju skype? ._____. *fråga Joel* 2 feb, 2012 21:06 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: FOUR AWESOME MEMBERS!!!! Jag får väl vara med i oxå "Awesome members" fast jag har skype? ._. Snälla? Du kan vara awesome icke member! o.o menmenmenmenmenmenmenmen......D: Snäääääälllla?snääla?._. Men.......... du har ju skype? ._____. *fråga Joel* Snääällla jag får vara med i "awesome members"klubben Snälla?:] Jag kan vara eran hund o.o 2 feb, 2012 21:08 |
|
Solkatten
Elev |
Jag är med
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 feb, 2012 21:08 |
|
Borttagen
|
Jag har skype, men använder den aldrig, får jag joina?
2 feb, 2012 21:15 |
|
LoonyMe
Elev |
2 feb, 2012 22:29 |
|
Borttagen
|
Jag går med! ^^
2 feb, 2012 22:33 |
|
J-star Black
Elev |
2 feb, 2012 22:41 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen