Vilket elevhem passar jag i, egentligen?
Forum > Harry Potter > Vilket elevhem passar jag i, egentligen?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mikaela120
Elev |
Vilket tror du att du själv passar bäst i?
3 feb, 2012 16:51 |
|
ebkati
Elev |
Tror faktiskt att man vet själv vad man passar i. Om man struntar i vilket man helst vill vara i och faktiskt tänker på vilka egenskaper man har.
När jag var liten ville jag vara i gryffindor såklart, och sen ville jag vara i slytherin för tyckte det var coolt. Men sen "växer man ifrån" det och kan antagligen själv veta vart man passar. (säger inte att de som är i gryffindor/slytherin inte har rätt, bara att det var det jag ville när jag var mindre) Så antagligen vet du själv vart du hör hemma. http://remuslupiin.tumblr.com/ 3 feb, 2012 16:58 |
|
James S Potter
Elev |
3 feb, 2012 17:02 |
|
Dramione99
Elev |
^^ Jag håller med ebkati om att man känner inom sig var man passar. Jag t.ex känner att jag passar i Gryffindor eller Slytherin, men mest Gryffindor, så på sista frågan tog jag det och hamnade i det. Idag provade jag att ta samma svar som jag gjorde för mitt konto, men klickade på de alla olika på sista frågan. Då kom jag till det elevhem jag trodde jag skulle komma i. Men sen när jag tog vet inte hamnade jag i Hufflepuff!
3 feb, 2012 17:03 |
|
Borttagen
|
Om jag inte blir en Slytherin på Pottermore då....
3 feb, 2012 17:14 |
|
95mas
Elev |
jag tror att jag passar i hufflepuff för att jag kämpar hårt för att nå mina mål.
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
3 feb, 2012 17:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Mikaela120: Vilket tror du att du själv passar bäst i? Det är det jag inte vet. Jag passar rätt bra i alla. Jag tänker på Ravenclaw, men ibland är jag HELT tvärtemot det 3 feb, 2012 20:27 |
|
Borttagen
|
Jag känner själv också att jag ofta hamnar i olika, men för det mesta har det blivit Gryffindor eller Slytherin.
Jag tror själv att jag skulle hamna i Gryffindor även om jag heller vill hamna i Slytherin. Välj själv vilket DU tycker att du hör hemma i. 3 feb, 2012 20:54 |
|
EpicFaiil
Elev |
Skrivet av Nymphadora_<3: När man kryssar i det man tror att man kommer i så kanske man kommer indet, sorteringshatten tar hänsyn till önskan precis 5 feb, 2012 12:56 |
|
Freja
Elev |
Jag vet att jag passar bäst i Ravenclaw!
Everything is Dramione and nothing hurts. 5 feb, 2012 13:01 |
Forum > Harry Potter > Vilket elevhem passar jag i, egentligen?
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen