Sveriges trollkarlsvärld
Forum > Harry Potter > Sveriges trollkarlsvärld
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Celest Gaunt
Elev |
Skrivet av WillTurner: Har ni inte hört om den nordiska trollkarlsskolan Yggdrasil? X'3 Japp, det har jag.. vet någon som går/gått där (Jag) 2 feb, 2012 18:17 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Julle: Skrivet av J-star Black: Jag vet inte så mycket men Luna åkte på semster till Sverige för att se den skrynkelhorniga snorkackorna Luna åkte väl till Norge?? Whatever, jo, gamla stan har ju också en SF-bokhandel :3 Det står Sverige i min HP-bok... ![]() ![]()
2 feb, 2012 18:34 |
|
ollham
Elev |
skolan bör ligga antingen i uppsala, gotland eller någonstans mitt ute i den svenska vildmarken
3 feb, 2012 00:47 |
|
Freja
Elev |
Jag har hittat en magisk grotta på vårat sommarställe(utanför Östhammar)
Funderar på att lura ner några småbarn där... *Voldemortstyle* Den ligger på en klippa som stupar rätt ner i vattnet, så man måste balansera. Det är faktiskt bara jag som vet att den finns! Everything is Dramione and nothing hurts. 3 feb, 2012 15:31 |
|
ollham
Elev |
Skrivet av Freja: Jag har hittat en magisk grotta på vårat sommarställe(utanför Östhammar) Funderar på att lura ner några småbarn där... *Voldemortstyle* Den ligger på en klippa som stupar rätt ner i vattnet, så man måste balansera. Det är faktiskt bara jag som vet att den finns! "lura ner småbarn där" dafuq!? 4 feb, 2012 15:43 |
|
Nessie00
Elev |
Skrivet av ollham: skolan bör ligga antingen i uppsala, gotland eller någonstans mitt ute i den svenska vildmarken hoppas den ligger i uppsala! Enligt mig är ju Uppsala typiskt svenskt och en av världens bästa städer... EXTERMINATE!!! 4 feb, 2012 16:24 |
|
ollham
Elev |
det positiva med Uppsala skulle va att det är en universitetsstad så det skulle vara passande, det negativa är att det inte skulle ligga i mitt ute i ett vackert landskap bortom, civilisationen såsom hogwarts gör.
5 feb, 2012 23:06 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av ollham: det positiva med Uppsala skulle va att det är en universitetsstad så det skulle vara passande, det negativa är att det inte skulle ligga i mitt ute i ett vackert landskap bortom, civilisationen såsom hogwarts gör. Ja, det är sant, men eftersom jag är född i Uppsala så vill jag gärna ha skolan där Och det finns ju skogar och sånt där skolan kan ligga.. ![]() ![]()
5 feb, 2012 23:25 |
|
Eskarina
Elev |
Nu är det ju så att det sägs att J.K sagt Durmstrang ligger i sverige eller norge. Såå. Ja. Vet inte hur jag känner inför detta.
5 feb, 2012 23:52 |
|
juliaweasly
Elev |
Jepo, sverige eller norge! Tror att de trodde mest på Norge om jag inte minns fel!
Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
6 feb, 2012 00:30 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen