Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

HP-"Karaktärer IRL"

Forum > Harry Potter > HP-"Karaktärer IRL"

1 2
Användare Inlägg
rupert_grint
Elev

Avatar


Håller med en Ginny helt igenom!

Och jag då vem är jag?

Jag är en person som är ganska utåtriktad, jag bryr mig jätte mkt om vad folk tkr o tänker om mig. Jag har mina stunder då jag vågar skämma ut mig och ha kul. Jag skulle gärna vilja vara mer "känd" asså att de runt om kring mig typ i skolan osv vet vem jag är.
Jag är inte heller en riktig sportfantast men jag önskar att jag var det, jag är inte riktigt den "tjejiga" typen, vad det nu är.
Jag är hyfsat kreativ och skrattar gärna. Jag älskar att vara typ besatt av en kändis...vem är jag tkr ni?

"Vad i Merlins säckigaste y-fronts kalsonger" Öhhhh....WHUUTAFUUCCKKK .....*ASGAARV*

31 jan, 2012 21:17

superdupermikaelah
Elev

Avatar


Skrivet av rupert_grint:

Jag är en person som är ganska utåtriktad, jag bryr mig jätte mkt om vad folk tkr o tänker om mig. Jag har mina stunder då jag vågar skämma ut mig och ha kul. Jag skulle gärna vilja vara mer "känd" asså att de runt om kring mig typ i skolan osv vet vem jag är.
Jag är inte heller en riktig sportfantast men jag önskar att jag var det, jag är inte riktigt den "tjejiga" typen, vad det nu är.
Jag är hyfsat kreativ och skrattar gärna. Jag älskar att vara typ besatt av en kändis...vem är jag tkr ni?


Jag tänker lite Ron!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi44.tinypic.com%2F11cdq2t.gif

31 jan, 2012 21:29

Borttagen

Avatar


Men är inte ginny mer ehm... blyg och styp försiktig än mig..? Jag e ganska livlig och galen x)

31 jan, 2012 22:58

Sirius_Musta
Elev

Avatar


Jag tänkte faktiskt på Harry när jag läste din beskrivning.

Fast jag läste lite fel. Du skriver att du fått vara en stöttning för andra, jag läste att du alltid fått stöttning av andra. Men jag tycker ändå delar av din beskrivning passar in på Harry. Han är ofta missförstådd och har fått gå igenom ganska mycket.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2F29mpo9y.jpg

31 jan, 2012 23:03

Borttagen

Avatar


Oh, det var ett fint omdöme. Det uppskattas också att få en utformlig förklaring till vad man tycker. Tack så jättemycket

31 jan, 2012 23:09

Sirius_Musta
Elev

Avatar


Jo, tänkte det, eftersom Ginny blivit nämnd så tänkte jag beskriva hur jag tänker.

Sen det där med plugghäst, Harry är ju inte heller det. Men sen är ju Harry väldigt idrotts-intresserad men du skriver att du inte är det. Ja, du är nog en blandning av många tror jag, men mest Harry kanske, tycker jag.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2F29mpo9y.jpg

31 jan, 2012 23:27

Borttagen

Avatar


Va häftigt. Jag har aldrig sett det på det sättet. Jag har alltid sett mig som en blandning utav Alastor Moody (den riktiga), Tonks och Sirius men när man får allt sagt från en annan synvinkel så ser man annorlunda på det. Häftigt

31 jan, 2012 23:33

1 2

Forum > Harry Potter > HP-"Karaktärer IRL"

Du får inte svara på den här tråden.