~~Hedviggs liv~~
Forum > Fanfiction > ~~Hedviggs liv~~
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lokix
Elev |
bra
Todeledo 3 feb, 2012 18:32 |
|
Erica
Elev |
Taaack Harry små log och tog i mot allt. ________________________________________________________________________ Pojkarna glufsade glupskt i sig, lakritsstångar, chokladgrodor och någonting som såg ut som bönor i massa olika färger. Ron tog fram sin trollstav och pekade den mot sin feta grå-sprängda råtta. Glas-dörren öppnades igen och en kort, söt, röd-brunhårig flicka med lite förlångt överbett och burrigt hår kom in. -Har ni sätt en padda? Det var en pojke vid namn Neville som har tappat sin, sa hon -Åhh, ska du trolla? Själv har jag testat några enkla besvärjelser, nå låt se då, till la hon Ron harklade sig och mumlade en besvärjelse mot sin råtta, råttan flög upp lite och landade tvärt. Hans kinder blev lika röd-orange som hans hår. Flickan vände sig om för att gå men vände sig sedan om. -Föresten din näsa är smutsig, precis där, sa hon och pekade Hon vände sig om och stängde försiktigt dörren..
4 feb, 2012 16:52 |
|
Erica
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jättebra! Skriv mer!!! Tack så mycket
4 feb, 2012 18:39 |
|
Erica
Elev |
Oj tack tack ska komma ihåg det
Skriver mer klockan åtta som sagt.. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Förlåt, förlåt förlåt! Skriver när någon har kommenterat!
4 feb, 2012 18:52 |
|
Erica
Elev |
-'Em 'ar e? Frågade Ron med med munnen full med mat Harry ryckte på axlarna och öppnade fönstret. Jag tog min chans och flög ut, jag blinkade till Harry och körde om masken. Utan att riktigt veta var jag var på väg, visste jag att jag skulle dit. Kapitel 3 Nu var jag framme vid en enorm byggnad. Jag hade nått mitt mål. Försiktigt flög jag igenom fönstret och satte mig på en pinne i uggle-salen. Det fanns inga andra ugglor där. Ett leende spred sig i mitt uggle-ansikte. Jag kunde äntligen förvandla mig, men hur skulle jag göra? Jag hade ju aldrig gjort det förr. Problemet löste sig själv, plötsligt var jag i form en vacker människo-kropp. Mitt svarta blanka hår hängde en lång bit över axlarna. -Hjälp! Jag måste gå till stora salen! Tjöt jag Vänta lite, stora salen?! Vad var det?! Stumt gick jag ner till den så kallade stora salen. Salen var nästan öde, det var bara några människor som såg högt betydliga ut. De tittade förvånat ner på mig. -Varför är inte du med de andra? Frågade den smalaste mannen som hade silver-vitt skägg och halv-måns glasögon -Ehhm, därför att jag inte tog Hogwarts Expressen, svarade jag förvånat över mina ord -Hur kom du hit då? Mannen la huvudet på sne -E-eller jag tog Hogwarts Expressen en bit men sedan hoppade jag av och... Började jag men jag slutade för jag fick ju inte visa min sanna identitet Istället för att fråga hur jag kom hit frågade mannen vad jag hette. -Jag heter...
5 feb, 2012 13:10 |
|
Borttagen
|
Super bra.
5 feb, 2012 13:12 |
|
Erica
Elev |
5 feb, 2012 13:28 |
|
Lokix
Elev |
bra
Todeledo 5 feb, 2012 19:03 |
|
Erica
Elev |
6 feb, 2012 20:04 |
|
Lokix
Elev |
Okej
Todeledo 7 feb, 2012 14:31 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen