Love Belatrix skådespelar roll
Forum > Harry Potter > Love Belatrix skådespelar roll
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Maa: Skrivet av Borttagen: Kan inte på något vis förlåta Bellatrix efter att hon Spoiler: , förlåter mig aldrig om jag säger att hon är bra. Tryck här för att visa! Fast hon Spoiler: Tryck här för att visa! Ja, jag tyckte det behövdes en spoilerknapp i ditt inlägg. Och Helena gör ett fruktansvärt bra jobb med Bellatrix. love it. ♥ VAH? Men, varför är Molly så förbannad, dödar bellatrix och säger "du ska aldrig mer få döra mina barn!" (nåt i den stilen)?Eller, är jag bara lite... trög? 30 jan, 2012 13:36 |
|
Borttagen
|
Helena Bonham Carter är en duktig skådespelerska som verkligen lever upp till rollen. Bellatrix är galen och avskyvärd, och det lyckas hon verkligen med att spela.
30 jan, 2012 13:44 |
|
Arvwen
Elev |
HBC är toppen i rollen! Favoritskådespelare på favoritkaraktär, bättre kan det inte bli. Angående Fred... Det är en stor explosion och en vägg slås in, man får aldrig riktigt reda på vem som orsakade den. Men det är sant att molly säger " You will never touch our children again" Men tror mest hon syftar på att Bella var väldigt nära att träffa Ginny.
30 jan, 2012 14:27 |
|
EpicFaiil
Elev |
Skrivet av Lills: Bellatrix är en galen karaktär och jag älskar henne!♥ Och jag ÄLSKAR oxå hon som spelar Bella!♥ Hon lever in sig i rollen SÅÅ bra!♥ håller med dig! 9 feb, 2012 22:22 |
|
J-star Black
Elev |
Älskar Bellatrixs personlighet och crazyness. Helena har gjort ett strålande arbete när hon spelade henne, en jätteduktig skådespelerska!
![]() ![]()
9 feb, 2012 22:28 |
|
"Parvati Patil"
Elev |
när min mamma såg på efter texterna en gång då stod det att det var nån som hette helena (min mamma heter helena) men det stod inte vem som hette helena ... så sen så kom dem riktiga efter texterna såg hon att det var bella så då var hon inte lika nöjd ^_^ C:
![]() I’m a bit dark and twisted. 11 feb, 2012 09:49 |
|
96hpevanescence
Elev |
Helena är bäst som Bellatrix! Grymt duktig skådespelerska! Vet ingen annan som kunde gjort henne bättre.
Det var tydligen först tänkt att Helen McCrory(Narcissa Malfoy) skulle spela Bellatrix, men det blev ju inte så
11 feb, 2012 11:34 |
|
Tonkze
Elev |
Skrivet av 96hpevanescence: Helena är bäst som Bellatrix! Grymt duktig skådespelerska! Vet ingen annan som kunde gjort henne bättre. Det var tydligen först tänkt att Helen McCrory(Narcissa Malfoy) skulle spela Bellatrix, men det blev ju inte så Och enligt mig så är det bra Jag gillar verkligen Helen McCrory (Tur att hon fick spela Narcissa!) men HBC är den perfekta Bellatrix (enligt mig)! 11 feb, 2012 17:35 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Maa: Skrivet av Borttagen: Kan inte på något vis förlåta Bellatrix efter att hon Spoiler: , förlåter mig aldrig om jag säger att hon är bra. Tryck här för att visa! Fast hon Spoiler: Tryck här för att visa! Ja, jag tyckte det behövdes en spoilerknapp i ditt inlägg. Och Helena gör ett fruktansvärt bra jobb med Bellatrix. love it. ♥ VAH? Men, varför är Molly så förbannad, dödar bellatrix och säger "du ska aldrig mer få döra mina barn!" (nåt i den stilen)?Eller, är jag bara lite... trög? För att hon nästan dödar Ginny om jag inte minns fel.
11 feb, 2012 18:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Maa: Skrivet av Borttagen: Kan inte på något vis förlåta Bellatrix efter att hon Spoiler: , förlåter mig aldrig om jag säger att hon är bra. Tryck här för att visa! Fast hon Spoiler: Tryck här för att visa! Ja, jag tyckte det behövdes en spoilerknapp i ditt inlägg. Och Helena gör ett fruktansvärt bra jobb med Bellatrix. love it. ♥ VAH? Men, varför är Molly så förbannad, dödar bellatrix och säger "du ska aldrig mer få döra mina barn!" (nåt i den stilen)?Eller, är jag bara lite... trög? För att Bellatrix började duellera med Ginny, typ. 11 feb, 2012 18:48 |
Forum > Harry Potter > Love Belatrix skådespelar roll
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen