Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Varför?

Forum > Harry Potter > Varför?

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Som Ginny.:.Weasley sa så duelerade ju Voldemort mot Harry först. Sen kunde nog inte Voldemort döda Harry eftersom den där förbindelsen mellan trollstavarna gjorde någonting. Och Harry fick en chans att fly.

Vadå om den skulle ha varit verklig?
Den är verklig - Always. ♥

28 jan, 2012 16:42

Ginny.:.Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Men voldie försöker ju döda Harry...typ...ganska dumt att duellera med honom först.

Ja, Voldy var en tusen gånger så bra trollkarl och Harry var typ chanslös...

och ändå räddade ''Accio'' honom.


fail för Voldermort asså

And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them

28 jan, 2012 16:42

J-star Black
Elev

Avatar


Voldie var ju ute efter att döda honom, men först skulle han showa off lite och så. Sedan försökte ju Voldemort döda honom, men på grund av att de hade samma kärna i trollstavarna så gick det inte...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi67.tinypic.com%2F15s7xw3.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi68.tinypic.com%2F2w36lpl.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi66.tinypic.com%2F8wi3qt.gif

28 jan, 2012 18:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Men voldie försöker ju döda Harry...typ...ganska dumt att duellera med honom först.

Ja, Voldy var en tusen gånger så bra trollkarl och Harry var typ chanslös...


Om jag var Voldy skulle jag bara "Avada Kedavra" direkt på Harry i 7:an när han inte hade horrokruxen i sig.
Fast nu är jag ju ingen mördare...

28 jan, 2012 19:48

superdupermikaelah
Elev

Avatar


Det har jag också funderat på! Men well, det vore ingen saga om hjälten dött direkt

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi44.tinypic.com%2F11cdq2t.gif

31 jan, 2012 12:06

Nymphadora_<3
Elev

Avatar


Han försöker väl duellera med honom men sen så kommer harry undan och hinner till flyttnyckeln? Eller minns jag fel?

31 jan, 2012 12:11

Salazar1
Elev

Avatar


^Så minns jag det!

Harry och Voldy duellerar alltså fördöker Voldy döda Harry. Fast det blev ju inte så lyckat

Slytherin Pride

31 jan, 2012 12:29

1 2

Forum > Harry Potter > Varför?

Du får inte svara på den här tråden.