Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Draco Malfoy?

Forum > Harry Potter > Draco Malfoy?

1 2 3 ... 12 13 14
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Näe, han är rätt ful enligt mig.

10 dec, 2010 22:12

Borttagen

Avatar


Tycker inte han ser särskilt bra ut precis, men han är ändå en grym karaktär

10 dec, 2010 23:04

Juliettea
Elev

Avatar


Jag gillar honom, faktiskt..

"Jag kan inte tro det! Jag kan inte tro det! Å, Ron, så underbart! Prefekt! Som alla de andra i familjen!" "Vad är Fred och jag för nåt då, närmaste grannar kanske?" sa George förnärmat när hans mamma sköt honom åt sidan och slog armarna om sin yngste

11 dec, 2010 00:00

Leverion
Elev

Avatar

+1


Felton är snygg. Men karaktären Draco Malfoy är tusen gånger snyggare i min fantasti!

11 dec, 2010 01:06

Luna_Lovegood_
Elev

Avatar


Han är helt okey

Ravenclaw. We are the vinners!

11 dec, 2010 10:53

HP-lover
Elev

Avatar


usch, han är ful. xp

11 dec, 2010 11:22

Nagini
Elev

Avatar


han är snygg men man märker att han igenkligen inte vill överlämna Harry till voldemort i sista boken
det är synd om honom

tänkte det var daks att byta singnatur...men kommer inte på non bra

11 dec, 2010 12:45

Heonp.
Elev

Avatar


Han är het.

"what the hell is a hufflepuff?"

11 dec, 2010 12:50

Lumos
Elev

Avatar


Skrivet av Heonp.:
Han är het.

Jag vet. Ville rimma lite där ^^

Om man försöker vara någon annan kan man inte bli bättre än en kopia. Om man är sig själv kan man bli ett orginal.

13 dec, 2010 14:02

Nox
Elev

Avatar


Ohhh.. mitt lilla emo ♥♥♥

Nox

13 dec, 2010 14:03

1 2 3 ... 12 13 14

Forum > Harry Potter > Draco Malfoy?

Du får inte svara på den här tråden.