Draco Malfoy?
Forum > Harry Potter > Draco Malfoy?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Näe, han är rätt ful enligt mig.
10 dec, 2010 22:12 |
|
Borttagen
|
Tycker inte han ser särskilt bra ut precis, men han är ändå en grym karaktär
10 dec, 2010 23:04 |
|
Juliettea
Elev |
Jag gillar honom, faktiskt..
"Jag kan inte tro det! Jag kan inte tro det! Å, Ron, så underbart! Prefekt! Som alla de andra i familjen!" "Vad är Fred och jag för nåt då, närmaste grannar kanske?" sa George förnärmat när hans mamma sköt honom åt sidan och slog armarna om sin yngste 11 dec, 2010 00:00 |
|
Leverion
Elev |
Felton är snygg. Men karaktären Draco Malfoy är tusen gånger snyggare i min fantasti!
11 dec, 2010 01:06 |
|
Luna_Lovegood_
Elev |
Han är helt okey
Ravenclaw. We are the vinners! 11 dec, 2010 10:53 |
|
HP-lover
Elev |
usch, han är ful. xp
11 dec, 2010 11:22 |
|
Nagini
Elev |
han är snygg men man märker att han igenkligen inte vill överlämna Harry till voldemort i sista boken
det är synd om honom tänkte det var daks att byta singnatur...men kommer inte på non bra 11 dec, 2010 12:45 |
|
Heonp.
Elev |
Han är het.
"what the hell is a hufflepuff?" 11 dec, 2010 12:50 |
|
Lumos
Elev |
Skrivet av Heonp.: Han är het. Jag vet. Ville rimma lite där ^^ Om man försöker vara någon annan kan man inte bli bättre än en kopia. Om man är sig själv kan man bli ett orginal. 13 dec, 2010 14:02 |
|
Nox
Elev |
Ohhh.. mitt lilla emo ♥♥♥
Nox 13 dec, 2010 14:03 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen