R.I.P
Forum > Harry Potter > R.I.P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
elsapelsa
Elev |
Skrivet av Mountain: Man brukar ju skriva R.I.P på gravstenar! Jag vet det äär därför jag skriver r.i.p= Vila i fred på svenska fast på engelska menar dom elsapelsa 26 jan, 2012 16:43 |
|
LaylaCatcher
Elev |
R.I.P. Dobby
OCH alla andra... Imagination and dreaming is my life 26 jan, 2012 16:48 |
|
Lissie Loppy
Elev |
26 jan, 2012 17:00 |
|
Lills
Elev |
26 jan, 2012 17:21 |
|
Borttagen
|
R.I.P
Sirius Fred Ariana Regulus Arcturus Black Lily James Dobby Michael Jackson Remus Lupin Nymphadors Tonks 26 jan, 2012 17:23 |
|
elsapelsa
Elev |
Skrivet av Lissie Loppy: R.I.P alla som är döda! Så du tycker synd om voldemort och Bellatrix? Och alla Dementorer? elsapelsa 2 feb, 2012 17:24 |
|
Fang
Elev |
Skrivet av elsapelsa: Fast dör nån dementor?Skrivet av Lissie Loppy: R.I.P alla som är döda! Så du tycker synd om voldemort och Bellatrix? Och alla Dementorer? 2 feb, 2012 17:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fang: Skrivet av Borttagen: R.I.P: (Gör som Dramione99 och gör en Spoiler) Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Oj, tänker alltför mycket på filmerna hela tiden! *Bankar ut alla film-grejer* 2 feb, 2012 17:52 |
|
Borttagen
|
R.I.P = Requiescat in pace = latin ^'-^ Källa: Requiescat in pace 2 feb, 2012 18:18 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Vi får inte glömma paret Flamel....
Det var ju egentligen Voldemorts fel 2 feb, 2012 18:25 |
Forum > Harry Potter > R.I.P
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen