Skriv bara
Forum > Harry Potter > Skriv bara
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Drake
Elev |
Det här kan vara en mysig tråd, att bara skriva saker som man vill få ur sig. Men om man bara ska skriva något som t.ex.
HEJ', så blir det bara spamm för att få en annan status... Dessutom finns ju skriva av sig-tråden. 25 jan, 2012 18:44
Detta inlägg ändrades senast 2012-01-25 kl. 18:45
|
|
Solkatten
Elev |
Lås tråden någon.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 jan, 2012 18:44 |
|
Borttagen
|
Om man vill prata är det bara att kolla in DEN HÄR TRÅDEN. Skriva random saker ]DEN DÄR TRÅDEN och skriva av sig sjupa saker HÄR BORTA <img src="images/smilies/icon_biggrin.gif" alt="" />
Hejdå! 25 jan, 2012 19:12 |
Forum > Harry Potter > Skriv bara
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen