Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] Skriv bara

Forum > Harry Potter > Skriv bara

1 2
Användare Inlägg
Drake
Elev

Avatar


Det här kan vara en mysig tråd, att bara skriva saker som man vill få ur sig. Men om man bara ska skriva något som t.ex.
HEJ', så blir det bara spamm för att få en annan status...
Dessutom finns ju skriva av sig-tråden.

25 jan, 2012 18:44

Detta inlägg ändrades senast 2012-01-25 kl. 18:45
Antal ändringar: 1

Solkatten
Elev

Avatar


Lås tråden någon.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

25 jan, 2012 18:44

Borttagen

Avatar


Om man vill prata är det bara att kolla in DEN HÄR TRÅDEN. Skriva random saker ]DEN DÄR TRÅDEN och skriva av sig sjupa saker HÄR BORTA <img src="images/smilies/icon_biggrin.gif" alt="" />

Hejdå! *låser*

25 jan, 2012 19:12

1 2

Forum > Harry Potter > Skriv bara

Du får inte svara på den här tråden.