Vem är snyggast??? :)
Forum > Harry Potter > Vem är snyggast??? :)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Måste erkänna att jag tycker att Robert Pattinson är liite snygg när han spelar Cedric...
Men absolut inte som Edward! Och sedan tycker jag att Tom Felton (Draco Malfoy) är skitsnygg! 24 jan, 2012 20:21 |
|
Galaxus
Elev |
Bonnie Wright.
Växer verkligen till en kvinna 24 jan, 2012 20:26 |
|
Theabeanr1
Elev |
24 jan, 2012 20:43 |
|
ronnyponny
Elev |
24 jan, 2012 20:50 |
|
JML
Elev |
Tonks, Dway-co!
:3 :3 :3 'That wand's more trouble than it's worth,' said Harry. 'And quite honestly...' 'I've had enough trouble for a lifetime.' 24 jan, 2012 20:55 |
|
Amaia lovegood
Elev |
24 jan, 2012 21:07 |
|
Carneol
Elev |
Draco, min sanna kärlek ♥
24 jan, 2012 21:52 |
|
Borttagen
|
Bellatrix, Luna och Ron!
24 jan, 2012 22:41 |
|
Borttagen
|
Ralph Fiennes. Bara för att han är grymt snygg.
Kanske inte just som Voldemort då, men de kunde inte hitta någon bättre att spela Voldy. Har iaf alltid gillat Voldemort, i böckerna och filmerna. Annars så var jag jättekär i Snape när jag var 10 XD 24 jan, 2012 23:11 |
|
kya
Elev |
24 jan, 2012 23:24 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen