Visste ni att.....
Forum > Harry Potter > Visste ni att.....
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
juliaweasly
Elev |
Grät nästan för fred grejerna!
Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
23 jan, 2012 22:48 |
|
Severus10
Elev |
De som spelar Wesley tvillingarna.
Han som dog är inte död i verkligheten 24 jan, 2012 06:15 |
|
Abrakadabra
Elev |
24 jan, 2012 07:23 |
|
Borttagen
|
vem ??
24 jan, 2012 07:25 |
|
Borttagen
|
Vadå vem? :-)
24 jan, 2012 16:14 |
|
Severus10
Elev |
Ja Fred dog ju.
Men han som spelar Fred, eller spelade Fred är inte död i verkligheten 24 jan, 2012 16:30 |
|
Fang
Elev |
Stog det nåt om att han som spelar Fred är död? Jag såg inget.
24 jan, 2012 16:31 |
|
Severus10
Elev |
Freds dödschen var inte med så mycket eftersom han som spelade George tog det så hårt.
Det var precis som om han som spelade Fred var död på riktigt 24 jan, 2012 16:33 |
|
Borttagen
|
Jag har set det innan och blev helt paff när jag läste om en Weasleykusin i Slytherin och att Hermione skulle ha haft en syster.
24 jan, 2012 16:35 |
|
Severus10
Elev |
SLUTA IGONERA DET JAG SKRIVER.
24 jan, 2012 16:41 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen