JAG FÅR PANIK!!! Vi har BARA Harry Potter på engelska!
Forum > Harry Potter > JAG FÅR PANIK!!! Vi har BARA Harry Potter på engelska!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Amaia lovegood
Elev |
23 jan, 2012 20:05 |
|
Katt
Elev |
Neej! Det är hemskt, men försök att läsa dem på engelska?
23 jan, 2012 20:44 |
|
Borttagen
|
Testa
Men jag förstår sorgen 23 jan, 2012 20:48 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Om du absolut inte kan vänta på att läsa HP så kan du läs dom som du redan har läst på svenska
Då förstår du dom nog ändå 23 jan, 2012 20:53 |
|
Borttagen
|
Det kommer gå galant. Hejjar på dig!!
23 jan, 2012 21:22 |
|
Amaia lovegood
Elev |
Jag har faktiskt läst dom som vI har hemma (ett antal gånger)
Men det funkar att läsa på engelska Panik: botad!
23 jan, 2012 21:42 |
|
Borttagen
|
Va skönt!!! Yaay* glad*
23 jan, 2012 21:45 |
|
J-star Black
Elev |
23 jan, 2012 21:58 |
|
Borttagen
|
Du får en tumme för det dotter min ^_~
23 jan, 2012 22:08 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Läs dem på engelska ^^ U WILL MAKE IT GIRL!
speech! 23 jan, 2012 22:17 |
Forum > Harry Potter > JAG FÅR PANIK!!! Vi har BARA Harry Potter på engelska!
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen