Elevhem!
Forum > Harry Potter > Elevhem!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lordlollo
Elev |
va en gryffare men nu är jag en slytherinare, vilket jag är nöjd med
♆ 22 jan, 2012 20:49 |
|
Strit
Elev |
Jag är född Hufflepuff så ja HUFFLEPUFF
That nowbady now, nowbady whant to now 22 jan, 2012 21:05
Detta inlägg ändrades senast 2012-01-22 kl. 21:05
|
|
ronnyponny
Elev |
22 jan, 2012 21:05 |
|
juliaweasly
Elev |
GRYFFINDOR!! ♥
Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
22 jan, 2012 21:19 |
|
Narcissa Lestrange
Elev |
22 jan, 2012 21:26 |
|
J-star Black
Elev |
22 jan, 2012 21:53 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
22 jan, 2012 21:58 |
|
Borttagen
|
Gryffinfor
Ser om på hp 1 harry blev gryffindor 22 jan, 2012 22:18 |
|
prongs
Elev |
gryffindor
PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 23 jan, 2012 01:43 |
|
Borttagen
|
Hehe har precis bytt men jag tänkte inte på det haha. Kunde först inte sova så jag var uppe till fyra på morgonen. Då är man verkligen inte uopmärksam haha. Nu orkar jag inte byta igen så nu får det va såhär men Slytherin in my ♥ för alltid.
23 jan, 2012 07:14 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen