Magi finns verkligen på riktigt!
Forum > Harry Potter > Magi finns verkligen på riktigt!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Salle: Skrivet av Borttagen: LÖL jag har inte börjat HW än Skrivet av Borttagen: Skrivet av Salle: ^Jag tror inte på dig. DU YOU DON´T BELIVE MAGIC? Jag är iaf en trollkarl! Och jag är en häxa ! Jag försökte transferera mig i morse till Hogwarts... men efter att ha försökt några gånger kom jag på att man inte kan transfrerera sig in eller ut ur slottet... sen försökte jag med Hogmead istället... men det tog ett tag innan jag kom på att jag är ju bara andraårselev... så jag skulle nog inte klara det hur eller hur... Men du trodde väl inte på magi? Eller har du ändrat dig 22 jan, 2012 14:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Salle: ^Jag tror inte på dig. DU YOU DON´T BELIVE MAGIC? Jag är iaf en trollkarl! Och jag är en häxa ! Jag försökte transferera mig i morse till Hogwarts... men efter att ha försökt några gånger kom jag på att man inte kan transfrerera sig in eller ut ur slottet... sen försökte jag med Hogmead istället... men det tog ett tag innan jag kom på att jag är ju bara andraårselev... så jag skulle nog inte klara det hur eller hur... Slutade försöka transferera mig för 5 månader sen när jag tröttnade på att tappa högerbenet... 22 jan, 2012 14:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Salle: ^Jag tror inte på dig. DU YOU DON´T BELIVE MAGIC? Jag är iaf en trollkarl! Och jag är en häxa ! Jag försökte transferera mig i morse till Hogwarts... men efter att ha försökt några gånger kom jag på att man inte kan transfrerera sig in eller ut ur slottet... sen försökte jag med Hogmead istället... men det tog ett tag innan jag kom på att jag är ju bara andraårselev... så jag skulle nog inte klara det hur eller hur... Slutade försöka transferera mig för 5 månader sen när jag tröttnade på att tappa högerbenet... Haha, splittrade mig faktiskt inte... men jag kom ingen stans heller 22 jan, 2012 14:19 |
|
Tonkss
Elev |
22 jan, 2012 14:33 |
|
Rebbster
Elev |
Skrivet av Jessica Tonks: Jag är en som tror på magi till 100%! Alla som vill kritisera det jag tror på var snälla att inte kommentera! Ehum, du vet att diskussionsforum är till för att man ska diskutera och för att få igång en diskussion behövs olika åsikter... Jag tror när vi går genom tiden att allt det bästa inte hänt än. 22 jan, 2012 15:15 |
|
Weasley
Elev |
Kom du på först nu att magi finns?
22 jan, 2012 15:17 |
|
Borttagen
|
26 jan, 2012 14:54 |
|
Lills
Elev |
26 jan, 2012 14:57 |
|
harrypotterlover
Elev |
Feett coolt!!
HArry Potter in my heart forever 26 jan, 2012 15:13 |
|
Rawenclaw98
Elev |
Yes magin finns!! Dagen innen jag skulle till ett badhus så drömde jag att när vi var där så stängde dom av alla rutschkanor för dom hade gått sönder. Och gissa vad som hände när vi var där dagen efter! :o Dom gick inte sönder men dom stängde bara av dom för att det var nått fel på vattnet.
................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
26 jan, 2012 15:16 |
Forum > Harry Potter > Magi finns verkligen på riktigt!
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen