Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

jag vill ha mera!

Forum > Harry Potter > jag vill ha mera!

1 2
Användare Inlägg
Quidditchspelaren
Elev

Avatar


Jag hade gärna läst en åttonde bok i HP-serien!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia3.giphy.com%2Fmedia%2FQR8m21Hkb4eLm%2Fgiphy.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia2.giphy.com%2Fmedia%2Fl0IyorQJAXdokSDxm%2Fgiphy.gif

23 jan, 2012 15:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av Weasley:
Nej, det skulle bara förstöra allt!
Håller med!

Harry Potter räcker nu, mer skulle bara förstöra allt. Nun får man hitta en ny bra bok...

23 jan, 2012 15:59

1 2

Forum > Harry Potter > jag vill ha mera!

Du får inte svara på den här tråden.