JAG SKA TILL HARRY POTTER WORLD
Forum > Harry Potter > JAG SKA TILL HARRY POTTER WORLD
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
annawpotter
Elev |
21 jan, 2012 18:50 |
|
Borttagen
|
Awesome, du får ha så trevligt där då xD
Jag har inte varit där. 21 jan, 2012 18:51 |
|
Borttagen
|
Åhåhåhåhåhåhåhåh
ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHH! Gud vad avundsjuk jag bliiiiiiiiir ! Men du får ha det så jättebraaaaaa ! ♥ 21 jan, 2012 18:57 |
|
Lokix
Elev |
Jag vill också dit.♥♥♥
*Avundsjuk* Todeledo 21 jan, 2012 19:02 |
|
ebkati
Elev |
Åh, blir himla avundsjuk ju!! Har inte varit där, men vill så gärna dit.
http://remuslupiin.tumblr.com/ 21 jan, 2012 19:08 |
|
Borttagen
|
Åh, vilken tur du har! Ta foton och lägg upp de här
21 jan, 2012 19:52 |
|
Safrina
Elev |
21 jan, 2012 20:31 |
|
Lills
Elev |
21 jan, 2012 22:03 |
|
LeonaGoodness
Elev |
Ååååååh jag vill också fara dit, jag blir avundsjuk på dej!!!!!! Men jag tror att vi kanske ska fara dit typ nästa år!!
Hogwarts will always be there to welcome you home. <3 21 jan, 2012 22:12 |
|
Freja
Elev |
Amaia, nästa gång vi träffas ska jag ha övertalat pappa att låta mig följa med!
Hoppas att du sover gott efter alla bus.... Everything is Dramione and nothing hurts. 21 jan, 2012 22:14 |
Forum > Harry Potter > JAG SKA TILL HARRY POTTER WORLD
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen