Jag fattar inte?!?
Forum > Harry Potter > Jag fattar inte?!?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
Alla har rätt till sin egen åsikt. Jag är själv en av de som inte tycker om Twilight alls, men inte för att jag älskar Harry Potter. Jag läste böckerna innan filmerna började komma ut, och innan man ens började tänka på att göra film om det och tyckte böckerna var bra. I alla fall de första sen började det gå överstyr. Dock har jag ett stort problem med filmerna och mitt största problem ligger i Kristen Stewart. Jag gillar inte alls henne som skådespelerska och med en så stor roll är det ganska svårt att gilla filmerna med. Gillar i stort sätt inte alls castingen, Alice, Jasper och Carlisle är de jag tycker de gjorde bra, resten är jag bara ganska besviken på.
Men det är bara mina tankar och jag vet att det är många som älskar Twilight, och jag har inget emot det alls.
21 jan, 2012 18:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tycker att det är ganska störande - vissa startar ju trådar med namn som "Twiligt?!?", och där skrivs det att Twilight suger och att Stephanie är en dålig författare. Är inte det lite väl extremt? [i]Kan man inte hålla en del av sina åsikter för sig själv? Allting behöver man ju inte säga. :s Stephanie är absolut ingen dålig författare... det finns bara en som kan överträffa henne, och ni kan nog räkna ut vem det är... Och det där med "Twilight?!?"- trådarna är hemskt onödigt och det är ju absolut inget roligt för dem som gillar Twilight. 21 jan, 2012 18:08 |
|
Abrakadabra
Elev |
21 jan, 2012 18:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tycker att det är ganska störande - vissa startar ju trådar med namn som "Twiligt?!?", och där skrivs det att Twilight suger och att Stephanie är en dålig författare. Är inte det lite väl extremt? [i]Kan man inte hålla en del av sina åsikter för sig själv? Allting behöver man ju inte säga. :s Stephanie är absolut ingen dålig författare... det finns bara en som kan överträffa henne, och ni kan nog räkna ut vem det är... Och det där med "Twilight?!?"- trådarna är hemskt onödigt och det är ju absolut inget roligt för dem som gillar Twilight. Fast om man tar illa upp så måste man ju inte gå in i just de trådarna. Då söker man ju själv konflikten. 21 jan, 2012 18:16 |
|
Safrina
Elev |
Jag gillar inte twilightfans för de enda twilightfans jag känner drygar det värsta de kan mot mig för att jag gillar hp -.-
21 jan, 2012 19:34 |
|
Olivizza
Elev |
Jag gillar också både Harry Potter och Twilight, och jag förstår inte hur någon kan tycka att något av det är dåligt. Jag vet och tycker att folk får ha sina egna åsikter och jag tycker inte illa om folk om de säger att HP eller Twilight är dåligt. Bara om de säger att det är dåligt utan att ha läst böckerna eller ens sett EN film.
"Jag hoppas ni är nöjda med er själva. Vi kunde ha blivit dödade allihop - eller ännu värre, blivit relegerade." 21 jan, 2012 19:52 |
Forum > Harry Potter > Jag fattar inte?!?
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen