Chokladgrodekortsförslagstråden!
Forum > Mugglarportalen > Chokladgrodekortsförslagstråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
^Ja...
Det vore också skoj om Hermiones föräldrar fanns osv. 21 jan, 2012 17:35 |
|
Borttagen
|
Skulle man inte kunna ha djur på chokladgrodekorten? Så man kunde få Fang, Vingfåle (oj, förlåt, menade Vittervinge), Aragog osv?
21 jan, 2012 17:42 |
|
Borttagen
|
Tycker inte jag, chokladgrodor är ett trollkarlsgodis sär man samlar kända häxor och trollkarlar, tycker inte att mugglare ska vara med då. 21 jan, 2012 17:42 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skulle man inte kunna ha djur på chokladgrodekorten? Så man kunde få Fang, Vingfåle (oj, förlåt, menade Vittervinge), Aragog osv? Ja, vi diskuterade det, men de är ju inte berömda häxor och trollkarlar precis. 21 jan, 2012 18:10 |
|
Fang
Elev |
Fast det är väl inget känt namn på dom, korten måste ju ha ett namn.
21 jan, 2012 18:15 |
|
Borttagen
|
21 jan, 2012 18:16 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Ja dem är i vilket fall berömda det måste man hålla med om. And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 21 jan, 2012 19:50 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att dobbie borde finnas.Det är väll inte bara kända häxor eller trollkalra för john williams erfa och J.K rowling finns ju fast dom inte är något av det.
2 feb, 2012 17:30 |
|
EMELESEL
Elev |
^Han är ju inte direkt en berömt trollkarl...men jag förstår vad du menar
2 feb, 2012 17:32 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Borttagen: JA! Dobby borde faktiskt finnas!Jag tycker att dobbie borde finnas.Det är väll inte bara kända häxor eller trollkalra för john williams erfa och J.K rowling finns ju fast dom inte är något av det.
2 feb, 2012 18:07 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen