Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Chokladgrodekortsförslagstråden!

Forum > Mugglarportalen > Chokladgrodekortsförslagstråden!

1 2 3 4
Användare Inlägg
EMELESEL
Elev

Avatar


^Ja...
Det vore också skoj om Hermiones föräldrar fanns osv.

21 jan, 2012 17:35

Borttagen

Avatar


Skulle man inte kunna ha djur på chokladgrodekorten? Så man kunde få Fang, Vingfåle (oj, förlåt, menade Vittervinge), Aragog osv?

21 jan, 2012 17:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Theabeanr1:
^haha! Det vore ju ganska skoj om Vernon, Petunia och Dudley också fanns med

Tycker inte jag, chokladgrodor är ett trollkarlsgodis sär man samlar kända häxor och trollkarlar, tycker inte att mugglare ska vara med då.

21 jan, 2012 17:42

EMELESEL
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skulle man inte kunna ha djur på chokladgrodekorten? Så man kunde få Fang, Vingfåle (oj, förlåt, menade Vittervinge), Aragog osv?

Ja, vi diskuterade det, men de är ju inte berömda häxor och trollkarlar precis.

21 jan, 2012 18:10

Fang
Elev

Avatar


Skrivet av EMELESEL:
^Ja...
Det vore också skoj om Hermiones föräldrar fanns osv.
Fast det är väl inget känt namn på dom, korten måste ju ha ett namn.

21 jan, 2012 18:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fang:
Skrivet av EMELESEL:
^Ja...
Det vore också skoj om Hermiones föräldrar fanns osv.
Fast det är väl inget känt namn på dom, korten måste ju ha ett namn.

Det kan ju vara de namn dem får när dem bor i Australien!

21 jan, 2012 18:16

Ginny.:.Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Theabeanr1:
^haha! Det vore ju ganska skoj om Vernon, Petunia och Dudley också fanns med

Ja dem är i vilket fall berömda det måste man hålla med om.

And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them

21 jan, 2012 19:50

Borttagen

Avatar


Jag tycker att dobbie borde finnas.Det är väll inte bara kända häxor eller trollkalra för john williams erfa och J.K rowling finns ju fast dom inte är något av det.

2 feb, 2012 17:30

EMELESEL
Elev

Avatar


^Han är ju inte direkt en berömt trollkarl...men jag förstår vad du menar

2 feb, 2012 17:32

ronnyponny
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag tycker att dobbie borde finnas.Det är väll inte bara kända häxor eller trollkalra för john williams erfa och J.K rowling finns ju fast dom inte är något av det.
JA! Dobby borde faktiskt finnas!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_m1iov4E2ER1qcgqlio1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m1iov4E2ER1qcgqlio2_500.gif

2 feb, 2012 18:07

1 2 3 4

Forum > Mugglarportalen > Chokladgrodekortsförslagstråden!

Du får inte svara på den här tråden.