Vad Voldemort gör på fritiden
Forum > Harry Potter > Vad Voldemort gör på fritiden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
OliverPhelps
Elev |
19 jan, 2012 12:40 |
|
ronnyponny
Elev |
Jag tror han sitter på sin tron och smeker sin orm, torterar sina tjänare och smider onda planer...fast han är ju död!
19 jan, 2012 12:47 |
|
Borttagen
|
Voldemort går till en plastik kirurg som försöker återställa sin förlorade näsa en gång i veckan, men alla försök misslyckas.
Han slösar också onödigt mycket pengar på olika manikyrer, men hans naglar ser ändå fördjävliga ut hur än mugglarna försöker. Eftersom att de värdelösa mugglarna har svikit The Dark Lord så torterar han dem tills de ber om nåd, och sedan så dödar han dem med Avada Kedavra. Det är mestadels därifrån Voldemorts hat till mugglare kommer ifrån. Han avskyr att mugglarna inte kan återställa hans ansikte till hur det än gång var, då han var någorlunda attraktiv. 19 jan, 2012 12:55
Detta inlägg ändrades senast 2012-01-19 kl. 13:24
|
|
OliverPhelps
Elev |
Skrivet av Borttagen: Voldemort går till en platskirurg som försöker återställa sin förlorade näsa en gång i veckan, men alla försök misslyckas. Han slösar också onödigt mycket pengar på olika manikyrer, men hans naglar ser ändå fördjävliga ut hur än mugglarna försöker. Eftersom att de värdelösa mugglarna har svikit The Dark Lord så torterar han dem tills de ber om nåd, och sedan så dödar han dem med Avada Kedavra. Det är mestadels därifrån Voldemorts hat till mugglare kommer ifrån. Han avskyr att mugglarna inte kan återställa hans ansikte till hur det än gång var, då han var någorlunda attraktiv. AHAHAHAHA!! :'-D Made my day!
19 jan, 2012 12:57 |
|
Borttagen
|
Jag är övertygad om att han är en helt vanlig kille som lika väl som oss hänger på mugglis och läser Harry Potter
19 jan, 2012 13:00 |
|
EpicFaiil
Elev |
jag tror han jagar fjärilar med sin orm
20 jan, 2012 21:01 |
|
Borttagen
|
Han tar tangokurser tillsammans med Quirell (fastän han är död...).
20 jan, 2012 21:03 |
|
Nendra
Elev |
Voldemort sjunger på sin fritid och kollar Harry Potters facebook sida och twitter.
Och på nyår firar han sin födelsedag med barbiedockor och eldwhiskey! There once was a boy named Harry... 20 jan, 2012 22:58 |
|
Borttagen
|
Han är med mig.
Go Voldemort 21 jan, 2012 08:42 |
|
kya
Elev |
21 jan, 2012 08:48 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen