såg filmen
Forum > Harry Potter > såg filmen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
johannapotter
Elev |
Den ägde, läääääääääääääääääääängtar tills nästa film. Och jag vet att jag missbrukar ä.
"Det är inte likheterna som spelar roll,Harry, det är skillnaderna." 6 dec, 2010 09:57 |
|
rawis
Elev |
Skrivet av luna-lovegood: såg harry potter och dödsrelikerna på bio idag. den var bra men den slutade jättedåligt. Jag önskar att det var allt på en gång och att den var 5 timmar lång. Men den skulle nog vara bättre om serien aldrig slutade. håller med jag vill aldrig att den slutar och snartv är den det medlem (ska hitta föreståndelse stenen en dag!) 6 dec, 2010 20:15 |
|
Heonp.
Elev |
Har sett den två gånger nu. ;3
haha, men den äger ju. "what the hell is a hufflepuff?" 6 dec, 2010 20:28 |
|
Emelie
Elev |
Ska se den igen snart
"dont worry, you're just as sane as I am..." 6 dec, 2010 22:28 |
|
johannapotter
Elev |
I ♥ Harry Potter and the Deathly Hallows.
*Ta tidvändare och vända tillbaka tiden för att kunna se den igen* "Det är inte likheterna som spelar roll,Harry, det är skillnaderna." 7 dec, 2010 17:46 |
|
GredForge
Elev |
Ser du den nu? O.o
Lite sent. Neither one can live if the other survives 7 dec, 2010 19:08 |
|
HermioneGranger97
Elev |
Jag tyckte den var superbra och jag gick på den tre gånger fast nu får jag inte gå på den mer för mamma=(
Men jag är så känslig för filmer för jag har en sån stor fantasi så det känns som verklighet för mig så jag gråter liksom när någon dör♥ R.I.P: Dobby♥ "snyft""snyft" 5 jan, 2011 14:19 |
|
Emelie
Elev |
Skrivet av HermioneGranger97: Men jag är så känslig för filmer för jag har en sån stor fantasi så det känns som verklighet för mig så jag gråter liksom när någon dör♥ MM, jag gråter även när någonting bra händer... "dont worry, you're just as sane as I am..." 5 jan, 2011 21:00 |
|
luna lovegodd32
Elev |
såg filmen den var as bra men jag tycker att den kunde vart ett helt dygn
tja 5 jan, 2011 23:31 |
|
Slytherinofc
Elev |
Det har varit snack om att Rowling ska skriva ännu en HP bok. HOPPAS!!!
jag har sett 7an tusen gånger och jag blir aldrig, ALDRIG trött på den Haters will say what they want but their hate will never stop you from chasing your dream ♥ 6 jan, 2011 14:40 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen