Så att det känns i hjärtat...
Forum > Harry Potter > Så att det känns i hjärtat...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ms.Markus
Elev |
Det är precis så jag känner också! Det går inte att beskriva med ord hur jag känner för Harry Potter, för det är mitt liv! Stolt över att vara en HP-nörd! ♥
![]()
15 jan, 2012 19:28 |
|
Olivizza
Elev |
Vi alla är väl stolta HP-nördar. Men jag tycker allvarligt synd om de som inte har fått uppleva den fantastiska magivärlden.
"Jag hoppas ni är nöjda med er själva. Vi kunde ha blivit dödade allihop - eller ännu värre, blivit relegerade." 15 jan, 2012 22:37 |
|
BlondaHermione
Elev |
Känner likadant!♥ Se den här!: http://www.youtube.com/watch?v=DFBzZfxkWUg
När jag ser den börjar jag liksom tänka på hur sjukt mycket Harry Potter betytt och betyder för mig ♥ Gud vad jag grät.
16 jan, 2012 08:17 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Jag fårstår precis vad du menar! Jag känner samma sak! Ibland blir man helt... jag vet inte, det går inte att förklara.
Winter is coming... 16 jan, 2012 08:21 |
|
Pumpkin99
Elev |
16 jan, 2012 17:12 |
|
moii
Elev |
Förstår precis vad du menar! Det jobbiga är att INGEN annan än HP-nördar som vi är förstår det! Jag har som tur är en riktigt HP-nörd till kompis, alla andra tycker jag bara är fånig! <//3
~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi! 16 jan, 2012 17:14 |
|
Olivizza
Elev |
Har ingen riktig Hp-nörd som jag är till kompis. Har kompisar som gillar HP, men ingen av dem förstår riktigt min kärlek till Harry Potter.
"Jag hoppas ni är nöjda med er själva. Vi kunde ha blivit dödade allihop - eller ännu värre, blivit relegerade." 16 jan, 2012 17:33 |
|
harrypotter tjejen
Elev |
jag håller med!!!!!!!!!!!!!!
Harry Potter är bäst <3 16 jan, 2012 17:39 |
|
Matizze
Elev |
Hum, jag vet inte om det känns i hjärtat, men jag sjönk ner i en ilsken depression när jag hade läst klart sista boken och förstod att det inte skulle komma några fler böcker. Räknas det?
![]()
16 jan, 2012 18:24 |
|
Borttagen
|
Håller med såååå mycket!
Började gråta -lol- i helgen för att jag kom på att jag inte ska till Hogwarts nästa termin - att jag som det ser ut nu, kommer att få börja högstadiet och jobba mig igenom hela mugglarlivet. Jag kommer inte att kunna bli lärare på Hogwarts om några år. Jag är fast i mugglarvärlden. Jag som sagt började gråta - lol - när jag kom på det och att allting har betytt så mycket för mig. Känner mig som värsta barnungen när jag säger dethär men jag måste bara få ur mig det! Tack J K Rowling. För att du har skapat mitt liv. 16 jan, 2012 18:28 |
Forum > Harry Potter > Så att det känns i hjärtat...
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen