sommarlovsmorgon
Forum > Harry Potter > sommarlovsmorgon
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
J-star Black
Elev |
17 jan, 2012 19:46 |
|
Fang
Elev |
Här finns klippet!
17 jan, 2012 19:46 |
|
LovisaPotter
Elev |
Fattar inte vad du menar!
Piglet: How do you spell love? Pooh: You don't spell it, you feel it. 17 jan, 2012 19:50 |
|
Tonkss
Elev |
Tjejerna i videon sa att Harry och co dricker Butterbeer i första filmen/boken, men det gör dom inte.
17 jan, 2012 20:12 |
|
Borttagen
|
Jahaaa då förstår jag
17 jan, 2012 20:13 |
|
Lisen563
Elev |
Skrivet av Drake: ja"Dom dricker det i 3 och inte 1" De kanske dricker honungsöl i bok 3 men inte i bok 1.Och så är det tvärtom i filmerna? Är det vad du menar, Lisen563 ? I så fall håller jag med om att det är en onödig ändring. 17 jan, 2012 21:38 |
|
mionee
Elev |
Skrivet av Lisen563: Om det finns en sån här tråd avada kadavra med denna då! Jag sökte på Harry potter på svt play och hittade ett klipp . Där säger dom en väldigt failad sak nämligen att dom driker den i 1 och på slutet. Sluttet tolkar jag som 7. Dom dricker det i 3 och högre inte 1. Det är störande. såg den nyss och blev fett irriterad!:/
17 jan, 2012 21:52 |
|
Borttagen
|
Hon har fel! Whaaaa jag blir galen!!
Okej det blir jag inte men hon har fel 17 jan, 2012 21:55 |
|
arianasnape
Elev |
jaha nu fattar jag!!! det var ju skit dåligt, det där kan dom ju inte kalla för honungsöl!!!!!
18 jan, 2012 18:31 |
|
Freja
Elev |
Åååh, vilka okunniga ungar!!!
Everything is Dramione and nothing hurts. 18 jan, 2012 18:48 |
Forum > Harry Potter > sommarlovsmorgon
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen