Sugas in i Harry Potter
Forum > Harry Potter > Sugas in i Harry Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen: 1:an eller 4:an. Samma här, fyran är så häftig med alla tävlingar och julbalen och ettan är bara mysig 14 jan, 2012 20:20 |
|
Lills
Elev |
14 jan, 2012 20:26 |
|
fail-chan
Elev |
14 jan, 2012 23:21 |
|
Olivizza
Elev |
Alla, men om jag var TVUNGEN att välja en så skulle jag välja fyran. Den hade varit mest spännande
"Jag hoppas ni är nöjda med er själva. Vi kunde ha blivit dödade allihop - eller ännu värre, blivit relegerade." 14 jan, 2012 23:26 |
|
ebkati
Elev |
Någon av de tre första tror jag, dom är mycket mysigare haha. Vill vara där när det händer fina grejer, och inte när voldemort är jobbig. eh, ja.
http://remuslupiin.tumblr.com/ 15 jan, 2012 00:31 |
|
Borttagen
|
Allihopa såklart, men hade nog valt fyran, en väldigt intressant tid.
15 jan, 2012 00:33 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Femman! Att få vara med i Dumbledores Army hade varit sjukt najs
Fast ettan hade också varit kul, det är så mysigt i första boken ♥
15 jan, 2012 00:38 |
|
Minidjuret
Elev |
7:an, så jag får kriga
Nej men typ 3:an eller något ^^ 15 jan, 2012 01:54 |
|
adliitam
Elev |
15 jan, 2012 02:25 |
|
Safrina
Elev |
Flammande bägaren tror jag. Så länge jag är en av de som tittar på uppgifterna ^^ Och julbalen skulle ju vara najs
15 jan, 2012 02:33 |
Forum > Harry Potter > Sugas in i Harry Potter
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen