Hogwarts
Forum > Harry Potter > Hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skottland!
15 jan, 2012 12:32 |
|
Olivizza
Elev |
När de spelar in det som sker på utsidan av Hogwarts så filmar de oftast en och samma byggnad som existerar.
Insidan av slottet är flera olika kända platser men också vanliga studios. När de filmar en överblick över hela slottet är den mestadels datorgjord. Överblickarna ser ibland olika ut från film till film. Ett av slotten de spelat in i heter Alnwick Castle, ni kan ju googla efter det om ni vill titta "Jag hoppas ni är nöjda med er själva. Vi kunde ha blivit dödade allihop - eller ännu värre, blivit relegerade." 15 jan, 2012 12:50 |
|
Borttagen
|
15 jan, 2012 13:12 |
|
Hermione Granger!<3
Elev |
ok.... men det finns väll ett hogwarts i Harry Potter Land också?
HERMIONE FOREVER!!!!<3<3<3<3<3<3<3
15 jan, 2012 15:58 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Jag tror att det finns på riktigt, men dom de andra har sagt så finns det ju slott i Storbritannien och Orlando.
Winter is coming... 15 jan, 2012 16:03 |
|
Severus10
Elev |
De slottet i Orlandos som är byggt i Harry Potter temaparken är inte använd som någon plats att filma på.
Men nog skulle det ha varit spännande om det hade varit så. 15 jan, 2012 17:25 |
|
Hermione Granger!<3
Elev |
Men vet ni var i skottland?
P.S! Tack för svaren ni har gett hittills♥♥♥♥♥
HERMIONE FOREVER!!!!<3<3<3<3<3<3<3
16 jan, 2012 16:53 |
|
Pumpkin99
Elev |
16 jan, 2012 16:55 |
|
mionee
Elev |
17 jan, 2012 21:06 |
|
LeeJordanhjärta
Elev |
Ja, det ligger i skottland och ska rivas nästa påsk tror JAG
17 jan, 2012 21:15 |
Forum > Harry Potter > Hogwarts
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen