Rolig tant
Forum > Harry Potter > Rolig tant
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
OliverPhelps
Elev |
13 jan, 2012 21:06 |
|
Bellow
Elev |
AHAHA! vilken människa! men hon borde väll ändå fatta att hon inte kan "ta bort" vagnen typ, dum i huvudeeeet
Join The Dark Side. NOW! ♆ 13 jan, 2012 21:13 |
|
Boba
Elev |
Haha, kul!
13 jan, 2012 21:27 |
|
Racelly
Elev |
Ahaha vad klockrent xD episk tant
You don't have to call me sir, professor 13 jan, 2012 21:32 |
|
Pixie
Elev |
13 jan, 2012 22:25 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av LauraTree: Hejsan svejsan! Måste bara berätta en sak som hände mig och min pappa när vi var i London. Vi var och tittade på perrong nio 3/4 och tog kort och så. För er som inte har varit där så har man satt dit en vagn som sitter fast i väggen. Det ser ut som om den halvvägs har passerat ingången. Rätt som det var kom det en gammal tant ovh frågade: "Är det er vagn" fast på engelska. "Nej, den är nog ledig", svarade pappa. Då gick tanten fram och försökte dra ut vagnen från väggen. Länge höll hon på också. Jag och pappa höll på att skratta ihjäl oss Är det någon mer som varit med om någon som inte förstått sig på HP-böckerna? Hahahaha xD Det verkar som om någon här varken har sett någon film eller läst böckerna "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 jan, 2012 22:51 |
|
AnotherNeah
Elev |
HAHA.
Neah 13 jan, 2012 23:06 |
|
onlyoliviaa
Elev |
13 jan, 2012 23:35 |
|
prongs
Elev |
jag ska åka dit å göra så, se hur många som kollar, kommenterar eller filmar eller vad de nu kan hitta på
PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 14 jan, 2012 00:44 |
|
.:Elise:.
Elev |
14 jan, 2012 08:05 |
Forum > Harry Potter > Rolig tant
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen