Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Begravningar

Forum > Harry Potter > Begravningar

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
prongs
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Severus10:
Själv hoppas jag att Severus Snape fick bli begraven bredvid den enda Snape var lojal mot efter att han gick över till Albus.
Bredvid Albus Dumbledore.


Åh ! ♥
Har inte tänkt på det men Severus asså ♥
Såklart han måste ha bergraft brevid Dumbledore ! Annars ska jag skriva till Joanne.


gör det!! och skriv sen ett meddelande här med hennes svar skulle vara intressant att få

PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥

13 jan, 2012 18:59

Borttagen

Avatar


Jag måste säga att jag gillar tanken på att de flesta begravdes vi Hogwarts. De offrade sina liv för Harry, skolan och hela trollkarlssamhället, och jag tycker att det är bra om framtida elever kan läsa namnen på gravstenarna och veta vad dessa enastående modiga trollkarlar och häxor har gjort för dem.

15 jan, 2012 13:04

bluebirdflies
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag måste säga att jag gillar tanken på att de flesta begravdes vi Hogwarts. De offrade sina liv för Harry, skolan och hela trollkarlssamhället, och jag tycker att det är bra om framtida elever kan läsa namnen på gravstenarna och veta vad dessa enastående modiga trollkarlar och häxor har gjort för dem.


Håller med!

draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3

15 jan, 2012 13:06

Borttagen

Avatar


Fred borde bli begraven i den allra finaste graven och Snape bredvid Dumbledore. Tycker också att det vore fint om de begravde Lupin och Sirius bredvid Jeams och Lily.

15 jan, 2012 13:15

arianasnape
Elev

Avatar


Skrivet av Train:
Nergrävda i jorden..?

jo vad annars liksom!!

17 jan, 2012 17:20

Egad X
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Fred borde bli begraven i den allra finaste graven och Snape bredvid Dumbledore. Tycker också att det vore fint om de begravde Lupin och Sirius bredvid Jeams och Lily.


Jag tycker i och för sig att alla ska bli begravda lika fint och med lika stor värdighet. Alla har ju kämpat för Harry och skolan.

alpsjö på våren... ...Men nu är det SOMMAR!!!!!!!! :D:D:D

17 jan, 2012 17:28

Severus10
Elev

Avatar


Ja men jag tycker Snape skulle bli begraven just bredvid Dumbledore för det var Dumbledore som litade på honom när ingen annan gjorde det.

17 jan, 2012 20:16

Pygmepuffen
Elev

Avatar


Skrivet av Train:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Train:
Nergrävda i jorden..?

Eller så blev dem zombies...

Också en möjlighet..

Kan se Voldemort med grön hud, vårtor och ingen näsa framför mig, skrikandes att han vill äta folks hjärnor...X)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fcfile3.uf.tistory.com%2Fimage%2F110A254B4E50013E0E2908

17 jan, 2012 20:43

Severus10
Elev

Avatar


Spamma inte här.

17 jan, 2012 20:44

Borttagen

Avatar


Skrivet av Severus10:
Spamma inte här.
Vem spamma?

17 jan, 2012 20:46

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > Begravningar

Du får inte svara på den här tråden.