De ni hatar mest
Forum > Harry Potter > De ni hatar mest
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
adliitam
Elev |
Jag hatar inte någon av dom , det känns som en mer passionerad känsla! Men jag kan säga att jag avskyr Bellatrix och Voldemort
![]() ![]()
13 jan, 2012 14:46 |
|
LeonaGoodness
Elev |
Jag hatar också Belletrix!!, och Voldemort såklart!
Hogwarts will always be there to welcome you home. <3 13 jan, 2012 14:49 |
|
-Patronus-
Elev |
Jag gillar inte heller Bellatrix och Voldemort. Umbridge, Pansy och Rita Skeeter, ogillar jag också!
13 jan, 2012 15:04 |
|
Drake
Elev |
Ja, Umbridge är verkligen hemsk. Hon har Hufflepuffs egenskaper lojalitet och att försöka bygga upp ett rättvist* samhälle. Det är egenskaper som 999.999/1.000.000 är jättebra. Men det avgörs helt klart av vem man är lojal mot och vad man anser är ett rättvist samhälle! Pansy håller jag med om. Jag har inte fått någon vidare bra bild av henne. Känns mest som en mugglarhatare som fjäskar för Draco Maloy, men kanske har hon fina egenskaper som inte Harry tänker på i böckerna...? Antagligen, men jag håller med dig, jag gillar inte henne... Draco Malfoy kan jag inte låta bli att... Spoiler: Tryck här för att visa! 13 jan, 2012 15:35 |
|
Borttagen
|
Hatar Umbridge!!!!!!! Hon är ondare en Voldemort!
13 jan, 2012 15:39 |
|
Hippogriffen
Elev |
Det är så synd om Draco '-'
Tänk er att födas utan val, alla tyckte ju det var helt självklart att han skulle bli dödsätare. Han hade typ inget val, förstår ni vad som skulle hända om han ställa sig emot Voldemort? Han behöver ha den där hårda ytan medans han egentligen är känslig och rädd inombords, och visst, han har också gjort många fel, men döm honom inte. Han är faktiskt bara människa WolfSeeker5256 på Pottermore :) Läsa gärna min ff Ebonie Black [SV] 13 jan, 2012 15:44 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Jag avskyr verkligen Unbridge och Pettigrew! Även Fenrir Grårygg! ÅÅÅ, de är så jobbiga!
Winter is coming... 13 jan, 2012 16:11 |
|
Mahoqny
Elev |
Jag hatar Snape, ser inget bra i honom förutom att han "räddade" Harry så att säga. Annars, nä. Inte en chans.
~Toujours pur~ 13 jan, 2012 16:16 |
|
Miss.Rowena
Elev |
Rita Skeeter och Umbridge. D: *RYYYYYYS*
~ Med rätt att besserwissa ~ 13 jan, 2012 16:17 |
|
madeleinegranger
Elev |
Umbridge skulle kunna platsa i en av mina mardrömmar, så HEMSK människa! Sedan Rita Skeeter, värre lögnhals får man leta efter!!! :@
13 jan, 2012 21:27 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen