drakmat!!!!
Forum > Harry Potter > drakmat!!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Expecto-Patronum
Elev |
Skrivet av OliverPhelps: Skrivet av Expecto-Patronum: Skrivet av OliverPhelps: Skrivet av Expecto-Patronum: Skrivet av OliverPhelps: Skrivet av Expecto-Patronum: Skrivet av OliverPhelps: Jag kan sälja XD Dock borde den här tråden vara på Mugglarportalen. Dock finns det redan en tråd om allt om marknaden. Jag tror att någon får låsa den här tråden. ok Vad köper du för? En sån här kycklingklubba kostar 1 galleon när man köper hos drakhandlaren. Hur många galleoner har du? typ 50 galleoner Okej, hur mycket mat vill du ha? 15 kycklingklubbor, hur mycket vill du ha för det? 30 galleoner men om vi säger 10 klubbor för 20 gallioner? så tar jag det istället. 12 jan, 2012 16:52 |
|
OliverPhelps
Elev |
Skrivet av Expecto-Patronum: Skrivet av OliverPhelps: Skrivet av Expecto-Patronum: Skrivet av OliverPhelps: Skrivet av Expecto-Patronum: Skrivet av OliverPhelps: Skrivet av Expecto-Patronum: Skrivet av OliverPhelps: Jag kan sälja XD Dock borde den här tråden vara på Mugglarportalen. Dock finns det redan en tråd om allt om marknaden. Jag tror att någon får låsa den här tråden. ok Vad köper du för? En sån här kycklingklubba kostar 1 galleon när man köper hos drakhandlaren. Hur många galleoner har du? typ 50 galleoner Okej, hur mycket mat vill du ha? 15 kycklingklubbor, hur mycket vill du ha för det? 30 galleoner men om vi säger 10 klubbor för 20 gallioner? så tar jag det istället. Okej
12 jan, 2012 16:53 |
|
Expecto-Patronum
Elev |
Skrivet av OliverPhelps: Skrivet av Expecto-Patronum: Skrivet av OliverPhelps: Skrivet av Expecto-Patronum: Skrivet av OliverPhelps: Skrivet av Expecto-Patronum: Skrivet av OliverPhelps: Skrivet av Expecto-Patronum: Skrivet av OliverPhelps: Jag kan sälja XD Dock borde den här tråden vara på Mugglarportalen. Dock finns det redan en tråd om allt om marknaden. Jag tror att någon får låsa den här tråden. ok Vad köper du för? En sån här kycklingklubba kostar 1 galleon när man köper hos drakhandlaren. Hur många galleoner har du? typ 50 galleoner Okej, hur mycket mat vill du ha? 15 kycklingklubbor, hur mycket vill du ha för det? 30 galleoner men om vi säger 10 klubbor för 20 gallioner? så tar jag det istället. Okej men hur har du tänkt vi ska byta? 12 jan, 2012 16:55 |
|
OliverPhelps
Elev |
Skrivet av Expecto-Patronum: Skrivet av OliverPhelps: Skrivet av Expecto-Patronum: Skrivet av OliverPhelps: Skrivet av Expecto-Patronum: Skrivet av OliverPhelps: Skrivet av Expecto-Patronum: Skrivet av OliverPhelps: Skrivet av Expecto-Patronum: Skrivet av OliverPhelps: Jag kan sälja XD Dock borde den här tråden vara på Mugglarportalen. Dock finns det redan en tråd om allt om marknaden. Jag tror att någon får låsa den här tråden. ok Vad köper du för? En sån här kycklingklubba kostar 1 galleon när man köper hos drakhandlaren. Hur många galleoner har du? typ 50 galleoner Okej, hur mycket mat vill du ha? 15 kycklingklubbor, hur mycket vill du ha för det? 30 galleoner men om vi säger 10 klubbor för 20 gallioner? så tar jag det istället. Okej men hur har du tänkt vi ska byta? Jag säljer nu.
12 jan, 2012 16:55 |
|
Expecto-Patronum
Elev |
Skrivet av OliverPhelps: Skrivet av Expecto-Patronum: Skrivet av OliverPhelps: Skrivet av Expecto-Patronum: Skrivet av OliverPhelps: Skrivet av Expecto-Patronum: Skrivet av OliverPhelps: Skrivet av Expecto-Patronum: Skrivet av OliverPhelps: Skrivet av Expecto-Patronum: Skrivet av OliverPhelps: Jag kan sälja XD Dock borde den här tråden vara på Mugglarportalen. Dock finns det redan en tråd om allt om marknaden. Jag tror att någon får låsa den här tråden. ok Vad köper du för? En sån här kycklingklubba kostar 1 galleon när man köper hos drakhandlaren. Hur många galleoner har du? typ 50 galleoner Okej, hur mycket mat vill du ha? 15 kycklingklubbor, hur mycket vill du ha för det? 30 galleoner men om vi säger 10 klubbor för 20 gallioner? så tar jag det istället. Okej men hur har du tänkt vi ska byta? Jag säljer nu. ok jag har det nu 12 jan, 2012 16:57 |
|
joel9324
Elev |
12 jan, 2012 17:00 |
|
Expecto-Patronum
Elev |
ok tack 12 jan, 2012 17:02 |
Forum > Harry Potter > drakmat!!!!
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen